Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 117
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Je denkt toch niet dat iemand die naam hier voluit gaat schrijven?
    Naar verluid is de grote Skiets door een knokploeg hélémaal in elkaar geslagen nadat hij de naam van dat bedrijf had genoemd in een negatieve zin......
    Ik zou allles ,maar dan ook écht alles wat Nielsje zegt met een vrachtwagen zout nemen hoor....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Is er dan echt niet één FB medewerker ervan op de hoogte dat het zo nu en dan slechte berichten regent over hun werkgever?
    Willen ze dan echt ook niks rectificeren?

Ik weet het niet hoor, maar ik zou als bedrijf zijnde iig op het internet dit soort dingen in de gaten houden.
    Als muziek/instrumenten handelaar zou je op z'n minst op de hoogte moeten zijn van dit forum.
    Natuurlijk zijn ze op de hoogte, maar op berichten als "de verkoper zat op een spelcomputer te spelen en zuchtte toen ik wat vroeg", kun je moeilijk reageren. Dat soort berichten zijn, mijns inziens, zo ontzettend overdreven en aangedikt. Ik zal niet zeggen dat de verkopers allemaal even proactief zijn, maar dit word heus niet getolereerd hoor binnen zo'n organisatie. Punt is dat iedereen wat op internet roept en god weet wat er van waar is. Je kunt je daar onmogelijk tegen verdedigen en al helemaal niet op een publiek forum.

En als er iets op een sluiting van een filiaal te melden is, gebeurt dat vast tzt. Dit zijn toch gewoon die heeft 't van pietje die werkte daar en die vertelde dit en dat berichten. Volgens mij is de winkel namelijk nog gewoon open.

Standaard

Helemaal mee eens, mijn ervaringen met Feedback Rotterdam zijn voornamelijk positief.
    Topverkopers ben ik er niet tegengekomen, over het algemeen wordt ik normaal geholpen is men bereidwillig om vragen te beantwoorden en (belangrijk !) staat men je niet voortdurend op de vingers te kijken.
    Laatst gewijzigd door synapse; 2 mei 2012 om 16:52

Standaard

OT, is het nou een broodje aap verhaal of gaat dat filiaal echt dicht?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Goeie vraag, dat vroeg ik in de 3e post van dit topic al.. Een eventuele bron zou bij een bericht als deze toch wel op z'n plaats zijn, maar we zijn inmiddels 8 pagina's bullshit verder en ik heb nog nergens een bevestiging van sluiting gezien.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Standaard

Inderdaad een hoop bullshit. Maar mijn bericht was slechts informatief bedoeld. Eind vorige week is het personeel geInformeerd en vandaag per Email de meeste leveranciers. En als iemand de moeite had genomen om gewoon even te bellen naar Feedback Apeldoorn dan had het personeel hier ook niet geheimzinnig over gedaan en een en ander bevestigd. Zoals altijd verbaas ik me weer over alle betweters en allerlei lieden die weer bakken stront en modder gaan gooien over allerlei winkels, en onzin en verzinsels verspreiden.

Vertrouwelijke bronnen kan ik naar goed journalistiek gebruik niet prijsgeven. Maar hou het er maar op dat ik de branche goed ken en ingevoerd ben.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whopper Bekijk bericht
    Vertrouwelijke bronnen kan ik naar goed journalistiek gebruik niet prijsgeven. Maar hou het er maar op dat ik de branche goed ken en ingevoerd ben.
    Ik vind het wel jammer dat je blijkbaar wel het topic volgt (gezien je opmerking over stront gooien naar winkels), maar niet de moeite neemt om ná 28 april (de start van je topic) te reageren op vragen waar je deze info vandaan hebt.

Ik heb vanavond van een 'muziekcollega' bevestigd gekregen dat FB-Apeldoorn dicht gaat!
    Hij heeft daar onlangs nog een bas gekocht, die wat nazorg behoefde en dat is min-of-meer
    opgelost/afgekocht vanwege het nadere sluiten.

Kortom, de medewerkers zelf vertellen het aan de klanten.

Standaard

28 april was ik misschien wel iets te snel met mijn Topic, omdat toen nog niet iedereen was geïnformeerd (personeel en leveranciers), en ik een beetje voor m'n beurt heb gepraat. Vandaar dat ik verder niet heb gereageerd.
    Sinds afgelopen dinsdag is het personeel volledig op de hoogte en kan iedereen ook alles aan de klanten vertellen.
    Het gaat me dus niet om een "primeur" maar slechts om het informeren, OK? Daar is dit forum toch voor?
    Je weet nu in ieder geval niet alleen van mij maar ook van je "muziekcollega" dat sluiting een feit is......

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whopper Bekijk bericht
    28 april was ik misschien wel iets te snel met mijn Topic, omdat toen nog niet iedereen was geïnformeerd (personeel en leveranciers), en ik een beetje voor m'n beurt heb gepraat.
    Je hebt gelijk: enerzijds scherm je met 'vertrouwelijke bronnen' en 'goed journalistiek', anderzijds met 'voor je beurt praten'.

Senior Member

Standaard

Even dan info uit eerste hand. Ik was vanmiddag even bij Feedback in Apeldoorn om wat te halen en even gevraagd over hoe en wat. De zaak gaat officieel op 1 juni weg vanuit het pand, maar de winkel is waarschijnlijk al per 15 mei dicht. Daarna worden alle spullen en voorraden uit de winkel naar het centrale magazijn gebracht om van daaruit weer verdeeld te worden over de overige winkels.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten