Hoe bedoel je, helpen met dat zoekertje? Je hebt hem toch al gevonden?
Hoe bedoel je, helpen met dat zoekertje? Je hebt hem toch al gevonden?
Lijkt me zo'n typisch cheapo postorder gitaartje uit japan waar 'n Wietse vast meer info over kunnen geven. Kenmerkend voor dit soort plankjes:
- slechte stemmechanieken
- iele frets
- vaste brug (of wat daar voor door moet gaan), dus niet goed te intoneren en met een beetje pech staat die brug ook nog eens op de verkeerde plek, waardoor hij in geen enkele positie zuiver is
- iel elementje (wel een typische surfsound, clean, met veel reverb)
- dunne body van onbestendig hout
Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat hij die 50,- niet waard is. Snap niet dat er al geboden is tot 100,- (misschien denkend dat ze die fender amp er gratis bij krijgen).
Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
www.toegoenoise.nl
Heb je stiekum gegoogled
Klopt allemaal wat je zegt, voor slide zijn deze dingen wel leuk, maar om erop te spelen brrrr.
Een mooie levert nog wel E 50,00 op.
Er zijn ook nog luxere uitvoeringen geweest van dit model met 2 elementen en tremolo, die willen, indien ze helemaal in orde zijn en er netjes uit zien, nog wel eens rond de E 100,00 opbrengen.
Neuh, niet gegoogled, maar ervaringsdeskundigHeb zelf zo'n gevalletje maar dan van Guyatone (waarschijnlijk)
Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
www.toegoenoise.nl
Zit lander333 nou alweer dit topic te vervuilen met vragen over willekeurige gitaren?
een hele mooie les paul custom..
http://link.marktplaats.nl/556135820
Nee;
Je hebt nu al meerdere malen dit topic gebruikt om vragen over gitaren te stellen. (gitaren die je overigens toch nooit gaat kopen)
Dat is niet de bedoeling van dit topic. Zou je daar nu alstjeblieft mee willen kappen?
Bedankt.
Ik was nieuwsgierig
Favorieten/bladwijzers