Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 117
    Senior Member

Standaard

Vorig jaar ook zoiets bij Eijgenhuisen in Nijmegen meegemaakt.Was er al een paar jaar niet meer geweest.Liep naar binnen en zag dat er helemaal niks meer stond of hing.Het leek een rommelig magazijn met dichtgezette vorige testruimtes en afdelingen.Vroeg aan de dikke vatsige verkoper achter de toonbank verbaast,waar alles gebleven was?Hij antwoorde zonder aan te kijken met de woorden ; al dat gedoe met die mensen hebben wij geen zin meer in,we sturen het wel op.Vond het een belediging naar de klanten van vroeger toe.Ben gelijk weggegaan en van mij mag die toko ook afbranden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Je koopt altijd van een persoon, de zaak/uitstraling van een tent is de 1e lokker, maar diegene die achter de balie staat is de sleutel tot succes of, in het geval van feedback, de reden dat het een slechte naam heeft gekregen.
    Ze zijn vergeten hoe je moet verkopen.
    (al valt het allemaal niet mee met al die nog grotere dozenschuivers)
    Er zijn er zovelen die naar zo'n zaak gaan, de gitaar die ze willen testen, veel uitleg vragen en krijgen van de winkeleigenaar om dan vervolgens online de goedkoopste te kopen. Daar gaan volgens mij veel zaken aan kapot. Maar wat kan je ertegen doen he...

Mijn akoestsche gitaar heb ik gekocht nadat ik in een gitaarwinkel in Mechelen een 10tal gitaartjes in mijn handen gestopt gekregen heb van de verkoper. Ik heb niet online gekeken, want dan heb je toch niet die garantie dat de klank net dezelfde is als die van de gitaar die je getest hebt. Achteraf heb ik gezien dat ik ze elders wel wat goedkoper kon kopen, maar dan was ik niet zeker dat ze goed afgesteld was of dat er niets verkeerd aan was. En als er nu iets aan is, dan kan ik zonder schroom terug naar die winkel gaan...

En ik stap ook vaak zo'n winkel binnen, loop daar dan een tijdje te kwijlen en ga dan naar huis met een paar plectrums of een setje snaren of zo... Dat soort zaken zijn altijd een goed excuus om een tijdje in zo'n gitaarwinkel rond te hangen... Vandaar dat ik ook zulke zaken zelden in een webshop koop.

Senior Member

Standaard

Worst kees scenario zou natuurlijk zijn dat alle winkels zouden sluiten. Maar mijn indruk zegt me toch dat de gemiddelde (ervaren) gitarist 2e handsjes probeert te scoren op het net en men eigenlijk alleen voor snaren plectra en snoeren naar de winkel gaat. (maar dat is gewoon een gokje)

Ik kan er in ieder geval niet om rouwen. Ik ben 1 keer op de oude locatie geweest en daar hadden ze een leuke enigszins ruime keuze. Ben ook 1 keer op de nieuwe locatie geweest en had toch een beetje de indruk dat als ik met mijn geld ging wapperen er niet eens een lampje ging branden. Ze zaten bij mij ook inderdaad gewoon met een spelcomputertje onderuit gezakt achter de kassa en een dikke zucht als je wat vroeg. wat dat betreft vind ik Vriese een groter verlies.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Totale leeg loop in deze omgeving, niet dat ik echt een traan laat om feedback maar er blijft niet veel over.

Zutphen zit al niks, huub is een aardige vent en de gitaren zijn prima, maar als muziek winkel stelt het natuurlijk niet veel voor.
    In Deventer zit ook al niks, Meibergen zit ergens op het industrie terrein en echt heel vrolijk werd ik daar al niet.
    Apeldoorn heeft dus binnen kort ook niets meer.
    Big One zwolle, sinds de verhuizing niet meet geweest.

Nu zit ik al een tijd te denken om toch een poging te wagen om een klein zaakje te openen, en dan niet eens elke dag open want het moet naast het gewone werk.
    Ik ga er toch nog maar serieus over denken.
    Kun je wel vertellen als je een beetje winkel wilt hebben ,minsten 75.000 euro nodig hebt om fatsoenlijke voorraad in je winkel te hebben en wil je net zo groot als tonika of feedback of welke zaak dan ook heb je ook tonnen nodig. Ook levert niet elke distributeur aan een webshop,je zult echt een een zichtbare winkel(met pui)die van s'morgens tot sluitingsuur geopend is.(5 dagen in de week)Met voorraad van de uitgestalde producten volgens de voorschriften van de distributeur.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nee man, volgens mij gaat het over dat er nergens te vinden is dat Feedback Apeldoorn dicht gaat.
    Inderdaad.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Moderator

Standaard

Gaat naar Diversen.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.

Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nee man, volgens mij gaat het over dat er nergens te vinden is dat Feedback Apeldoorn dicht gaat.
    Feedback Apeldoorn gaat bijna elke dag dicht, meestal om 18:00
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

Senior Member

Standaard

Is er dan echt niet één FB medewerker ervan op de hoogte dat het zo nu en dan slechte berichten regent over hun werkgever?
    Willen ze dan echt ook niks rectificeren?

Ik weet het niet hoor, maar ik zou als bedrijf zijnde iig op het internet dit soort dingen in de gaten houden.
    Als muziek/instrumenten handelaar zou je op z'n minst op de hoogte moeten zijn van dit forum.
    Toooooooooooooooone!!!

Member

Standaard

Waar ik ga, zitten muzikanten achter de toog. Misschien niet de ideale verkopers, maar wel goed advies, relaxte sfeer en alles verlaat juist afgesteld de winkel.
    Toen ik een duurdere gitaar wilde, mocht ik mijn twee jaar oude gitaar terugbrengen en kreeg ik de nieuwprijs als korting terug. En bij afhaling ging de eigenaar op zoek naar een mooie tweedehands gitaarkoffer, gratis erbij. Als ik straks ergens fretbuzz of zo heb, loop ik even binnen en wordt ik geholpen.
    Reden genoeg om niet achter de goedkoopste van het land te zoeken, of op het web te zoeken. Toch even gekeken bij Thomann, heb ik hem nog 50 euro goedkoper ook...
    Die winkel gaat NOOIT dicht, zeker weten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Is er dan echt niet één FB medewerker ervan op de hoogte dat het zo nu en dan slechte berichten regent over hun werkgever?
    Willen ze dan echt ook niks rectificeren?

Ik weet het niet hoor, maar ik zou als bedrijf zijnde iig op het internet dit soort dingen in de gaten houden.
    Als muziek/instrumenten handelaar zou je op z'n minst op de hoogte moeten zijn van dit forum.
    Je moet dit even voorleggen aan Skiets, die heeft een leuke ervaring met een bepaalde muziekhandel en iets met berichtgeving!
    Een leuk verhaal voor de buitenstaander

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten