Had je ook gewoon kunnen vragen hier of op eBay kunnen checken qua prijzen (completed listings). Die prijs die jij ervoor betaald hebt is vrijwel de normale prijs. Het is wèl leuk dat je er een koffer bij hebt gekregen. De SG-X line was eigenlijk gewoon voor instappers en voor no-nonsense rockers/punkers. Als je gemiddeld zo €600,- betaald voor een Gibson LP Studio, dan legt niemand €800,- neer voor een SG-X.
Ik had de mijne, die geheel gemod was en dus ook een extra pickup had, verkocht voor €700,- en dat heeft ècht lang geduurd en was echt puur door geluk omdat het een beginneling was die eigenlijk nog niks over gitaren wist, maar per sé deze SG wilde hebben omdat 'ie geel was.
Een gitaar te koop zetten die niet te koop is![]()
Ik denk ik post hier ff m'n nieuwe live setup:
Smitty Timo Somers Signature Tele / Smitty Strat (en/of andere gitaren)
-> Korg Tuner -> Ibanez TS 808 -> Radial Switchbone -> Marshall 6100LM Anniversary -> TC Electronics G Sharp -> Mesa Boogie Dual Rectifier -> TC Electronics G Sharp (en/of Rocktron Intellifex)
Laatst gewijzigd door TimoSomers; 30 april 2012 om 14:01
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Van links naar rechts: Mijn "Big Red" explorer, mijn "Triple buck" en "Son of Fido" zelfbouw SG's, my Tokai Love Rock en mijn 1989 Squier Strat "De Veteraan"
En mijn 1981 Washburn A-5
![]()
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
Favorieten/bladwijzers