Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 200 van 865 EersteEerste ... 100150190198199200201202210250300700 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.991 t/m 2.000 van 8641
  1. #1991
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    oke.. ff een uitleg dan:
    Alles op het bord hangt in de loop, behalve de footswitch van de blackstar en de M-audio. de JTM45 hangt niet in de loop, die krijgt het signaal binnen door een kabel die in de "Emulated output" van de HT-20 zit en in een van de inputs van de JTM45, dus die heeft niks met de loop van de Blackstar te maken.
    waarom staat die digitech bovenaan: omdat ik die gebruik voor de flanger, chorus, (extra) reverb, auto wah, delay en ga zo maar door. en je ziet het niet goed op de foto maar ik kan makkelijk aan beide digitech's komen zonder iets anders te raken. en zo vaak gebruik ik ze toch niet. vooral die BP80 gebruik ik bijna nooit, klinkt niet zo heel geweldig en het voetpedaal werkt om een of andere reden nietmeer. maar 't apparaat ga ik ooit nog eens vervangen door 2 andere, kleinere pedalen of één pedaal met het formaat van de HT-Dual.
    De HT-Dual, tuner en wah heb ik een aantal keren voor de versterker en in de loop gehad. toch vond ik 't spul in de loop beter klinken, de HT-Dual sowieso, omdat die voor de HT-20 z'n toch wel aparte geluid verliest, wat ik als main overdrive gebruik.

    ik kan wel een keer (heb vanaf morgen toch vakantie) een filmpke maken met hoe het spul werkt en klinkt
    Doe dat, ik snap er nog steeds geen drol van
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  2. #1992
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    of misschien het schema?


    Uploaded with ImageShack.us

  3. #1993

    Standaard

    Waarom die interface erbij? Neem je altijd alles op wat je speelt? Hij is in ieder geval niet om via ampsims op je computer te spelen als je allemaal effecten en een versterker hebt....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

  4. #1994
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Je hebt alles in je FX loop en je versterker via speakeremulater naar een andere versterker?
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  5. #1995
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Waarom die interface erbij? Neem je altijd alles op wat je speelt? Hij is in ieder geval niet om via ampsims op je computer te spelen als je allemaal effecten en een versterker hebt....
    eigenlijk was dit een vervanger voor mijn oudere M-audio Firewire Audiophile met 4 kanaals behringer mengpaneel voor mijn nieuwe computer. alleen, de nieuwe M-audio werkte niet goed op de nieuwe computer..
    en omdat ik met 2 versterkers speel, is het altijd een gekloot om het volume goed in te stellen. nu kan ik met die M-Audio het volume instellen en de versterkers 1 keer goed (en wat harder) instellen (en de M-audio wat zachter zetten, zodat de versterkers beter klinken).
    En ik kan met de M-Audio 2 gitaren tegelijk gebruiken. altijd handig als je eens wilt jammen met een ander.

  6. #1996
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Je hebt alles in je FX loop en je versterker via speakeremulater naar een andere versterker?
    Ja
    Er is alleen geen "normale" output voor naar de marshall, maar het klinkt goed, dus ik heb niet te klagen

  7. #1997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    eigenlijk was dit een vervanger voor mijn oudere M-audio Firewire Audiophile met 4 kanaals behringer mengpaneel voor mijn nieuwe computer. alleen, de nieuwe M-audio werkte niet goed op de nieuwe computer..
    en omdat ik met 2 versterkers speel, is het altijd een gekloot om het volume goed in te stellen. nu kan ik met die M-Audio het volume instellen en de versterkers 1 keer goed (en wat harder) instellen (en de M-audio wat zachter zetten, zodat de versterkers beter klinken).
    En ik kan met de M-Audio 2 gitaren tegelijk gebruiken. altijd handig als je eens wilt jammen met een ander.
    Ah, eigenlijk nergens voor nodig dus eigenlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

  8. #1998

    Standaard

    voorheen (in de maak):


    nu:





    Een pedaltrain Jr. aangeschaft + een T-rex fueltank Chameleon.

    Gitaar --> Boss tuner --> Rothwell Atomic Booster --> Marshall DSL100.
    effectloop send --> T-rex Replcia --> Boss DD3 delay --> return

    Voor mij vind ik het zo prima, handig, en alles wat ik nodig heb.

    gr. Jasper


    www.farstreetheavyblues.nl

  9. #1999
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard



    Pedalboard wat ik zag op eventide.com .... Even ter inspiratie...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  10. #2000
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door farstreetblues Bekijk bericht
    voorheen (in de maak):
    Ik heb hem al eens eerder voorbij zien komen, maar wat is dat voor case? Zelf gemaakt of een bestaand iets?
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top