Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 124 van 163 EersteEerste ... 2474114122123124125126134 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.231 t/m 1.240 van 1628
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    ik vind de 61 re issue persoonlijk veel mooier. op die standard staat een veel te grote krasplaat. verschrikkelijk
    Dat vond ik vroeger ook: nu vind ik de oude "batwing" eigenlijk net zo gaaf! (op de oude juniors na)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    ik vind de 61 re issue persoonlijk veel mooier. op die standard staat een veel te grote krasplaat. verschrikkelijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat vond ik vroeger ook: nu vind ik de oude "batwing" eigenlijk net zo gaaf! (op de oude juniors na)
    Ik vond vroeger de kleine slagplaat veel mooier maar tegenwoordig zie ik liever de grote van de standard..
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

vind beide eigenlijk wel mooi. ook nog even op die reissue gespeeld daar inderdaad. vind m niet veel beter dan de standard..

Member

Standaard

Dus jullie vinden mijn gitaar gaaf(gele sg-x)?

Standaard

Lang geleden dat ik die kleur nog heb gezien op een SG. Waarom hebben ze die eigenlijk discontinued, altijd wel mooi gevonden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitar GoD Bekijk bericht
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lander333 Bekijk bericht
    Wat is dit nou weer voor een vraag, ja ik vind hem gaaf. Maar daar gaat het toch helemaal niet om..
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

soup, ja geen idee eigenlijk. de andere gitarist van mijn band speelt ook op n sg, maar dan die standaard cherry red kleur. ben toch blij dat ik deze kleur heb!

groet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lander333 Bekijk bericht
    Ik vind het nog veel gaver moest je er nu eens de waarheid over vertellen.

Eerst zeg je dat je de tweede eigenaar bent en hem voor 400 euro gekocht hebt, dan staat hij op 2dehands voor 800 euro maar niet om te verkopen, enkel om te zien hoeveel hij waard is. Nu staat hij op 2dehands als ruilen, en ben jij plots de eerste eigenaar. Dan stuur ik je een mail met de vraag hoe het komt dat je eerst zei dat je de tweede eigenaar was, en nu plots de eerste. Dan kom je af met een verhaal dat de gitaar vroeger van je neef was en dat je die gekregen hebt voor je verjaardag...

Niets mis met een gitaar kopen en er proberen winst op te halen, maar verzin er dan ook geen verhaaltjes rond...

Standaard

Wow wat een mooie Epi Custom! 3 pickups speelt voor geen meter maar het ziet er bij deze wel goed uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    He, gelukkig. Het werd weer eens tijd voor wat SG plaatjes. Hier mijn huidige SG's

" Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Ik vind het nog veel gaver moest je er nu eens de waarheid over vertellen.

Eerst zeg je dat je de tweede eigenaar bent en hem voor 400 euro gekocht hebt, dan staat hij op 2dehands voor 800 euro maar niet om te verkopen, enkel om te zien hoeveel hij waard is. Nu staat hij op 2dehands als ruilen, en ben jij plots de eerste eigenaar. Dan stuur ik je een mail met de vraag hoe het komt dat je eerst zei dat je de tweede eigenaar was, en nu plots de eerste. Dan kom je af met een verhaal dat de gitaar vroeger van je neef was en dat je die gekregen hebt voor je verjaardag...

Niets mis met een gitaar kopen en er proberen winst op te halen, maar verzin er dan ook geen verhaaltjes rond...

Hahaha Je bent lekker bezig lander333... sukkel
    Ik was nieuwsgierig

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten