Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 199 van 867 EersteEerste ... 99149189197198199200201209249299699 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.981 t/m 1.990 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik heb er een paar keer naar gekeken, maar ik snap niet zoveel van je pedalboard eigenlijk. Je hebt al je pedalen in de loop?
    Dus ook de wah en drive? Verder heb je twee multifx.. oke, dat kan. Maar dan: hoe kom je ooit bij de digitech die bovenaan staat?

Same here. Misschien will je kabels besparen maar ik zou toch je tuner, wah, en HTdual vóór de HT20 plaatsen. En die loop, loopt die van HT20 send naar JTM45 return? Of begrijp ik dat niet goed? En waarom twee multi's, en ook nog eens een HTdual terwijl je HT20 hetzelfde kan? Volgens mij zou het bord een stuk kleiner en praktischer moeten kunnen...
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord Bekijk bericht
    Same here. Misschien will je kabels besparen maar ik zou toch je tuner, wah, en HTdual vóór de HT20 plaatsen. En die loop, loopt die van HT20 send naar JTM45 return? Of begrijp ik dat niet goed? En waarom twee multi's, en ook nog eens een HTdual terwijl je HT20 hetzelfde kan? Volgens mij zou het bord een stuk kleiner en praktischer moeten kunnen...
    Volgens mij kan alles er af, behalve de wah en de tuner en die dan NIET(!) in de loop.

Senior Member

Standaard

Hier een close upje, aan de zijzijde zitten 3 18 volts aansluitingen:

Bij daglicht ;-)

Eigenlijk zou d'r nog een high gain pedaal op moeten (Riot ofzo), maar wil geen grotere pedaltrain, zo is het al loeizwaar hahaha...
    Laatst gewijzigd door steph; 26 april 2012 om 14:13
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    Hier een close upje, aan de zijzijde zitten 3 18 volts aansluitingen:

Bij daglicht ;-)

Eigenlijk zou d'r nog een high gain pedaal op moeten (Riot ofzo), maar wil geen grotere pedaltrain, zo is het al loeizwaar hahaha...
    Mag ik vragen wat voor jack kabeltjes je gebruikt? Wil binnenkort ook mijn regenboog kabeltjes eens vervangen voor kwaliteit spul.

Standaard

..zie ik nou dat die tubescreamer op het eind staat? (gezien de george L pluggen).
    Verder denk ik dat je een Riot er nog makkelijk bij krijgt: je moet het klitte band ook gewoon op het langsliggende deel van je pedaltrain plaatsen. Als je pedalen wat 'om en om' plaatst, zodat niet alle pluggen recht tegenover elkaar staan, dan kan er makkelijk wat naast.

Standaard

Flinke update:

Voor de oplettende kijkers thuis, de memory boy is inderdaad nog niet aangesloten. Ik moet nog even een kabeltje op lengte hebben en eigenlijk zo'n aparte voeding (nu zit alles aan de daisy chain, muv de vibe omdat 'ie 12 volt nodig heeft).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Flinke update:

Voor de oplettende kijkers thuis, de memory boy is inderdaad nog niet aangesloten. Ik moet nog even een kabeltje op lengte hebben en eigenlijk zo'n aparte voeding (nu zit alles aan de daisy chain, muv de vibe omdat 'ie 12 volt nodig heeft).
    Wat is dat zwarte doosje? Dat design ziet er echt cool uit!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Wat is dat zwarte doosje? Dat design ziet er echt cool uit!
    Stone Deaf PDF-1. Een 1 band EQ / Booster / Distortion.
    De Thin-Fat knop heeft 5 standen en is voor je bandbreedte (op "Thin" met een flinke boost heb je een soort van stilstaand wah-effect)
    De distortion is een mild maar wel vies en is ook alleen maar aan of uit te zetten met de clean/dirty switch. Kan het lastig uitleggen, en op Youtube staan ook niet veel demo's helaas. Ik heb mezelf voorgenomen er eentje te gaan maken
    Laatst gewijzigd door N.D.; 26 april 2012 om 19:00
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

Cool! Klinkt leuk.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik heb er een paar keer naar gekeken, maar ik snap niet zoveel van je pedalboard eigenlijk. Je hebt al je pedalen in de loop?
    Dus ook de wah en drive? Verder heb je twee multifx.. oke, dat kan. Maar dan: hoe kom je ooit bij de digitech die bovenaan staat?

oke.. ff een uitleg dan:
    Alles op het bord hangt in de loop, behalve de footswitch van de blackstar en de M-audio. de JTM45 hangt niet in de loop, die krijgt het signaal binnen door een kabel die in de "Emulated output" van de HT-20 zit en in een van de inputs van de JTM45, dus die heeft niks met de loop van de Blackstar te maken.
    waarom staat die digitech bovenaan: omdat ik die gebruik voor de flanger, chorus, (extra) reverb, auto wah, delay en ga zo maar door. en je ziet het niet goed op de foto maar ik kan makkelijk aan beide digitech's komen zonder iets anders te raken. en zo vaak gebruik ik ze toch niet. vooral die BP80 gebruik ik bijna nooit, klinkt niet zo heel geweldig en het voetpedaal werkt om een of andere reden nietmeer. maar 't apparaat ga ik ooit nog eens vervangen door 2 andere, kleinere pedalen of één pedaal met het formaat van de HT-Dual.
    De HT-Dual, tuner en wah heb ik een aantal keren voor de versterker en in de loop gehad. toch vond ik 't spul in de loop beter klinken, de HT-Dual sowieso, omdat die voor de HT-20 z'n toch wel aparte geluid verliest, wat ik als main overdrive gebruik.

ik kan wel een keer (heb vanaf morgen toch vakantie) een filmpke maken met hoe het spul werkt en klinkt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten