Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 198 van 866 EersteEerste ... 98148188196197198199200208248298698 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.971 t/m 1.980 van 8652
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Pearltjes zijn van metaal. klitteband bestond toen echt wel, maar industrieel klittenband van fatsoenlijke sterkte was erg moeilijk te krijgen..

en er waren nauwelijks voorbeelden van hoe een pedalenbak eruit moest zien. iedereen die er een maakte - en dat waren er nog niet veel, want racks waren véél hipper- deed dat dus volgens zijn eigen ideeën. Deze zwarte bak met pareltjes is ongeveer net zo oud als mijn eerste echte bak ( 1986) en ziet er prima uit. De mijne heb ik nog steeds, al is ie aan de zoveelste reïncarnatie bezig. Opvallend is dat we destijds allebei kozen voor een afgedekte kabelgoot boven de pedalen..
    en die pearltjes zijn ook prima!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Ik weet niet waar mijn laatste post mbt eff.bakkie is, maar mijn pedaalboard anno 2012 ( voor hoe lang kan ik niks beloven ;-) ziet er zo uit:

Uploaded with ImageShack.us

Senior Member

Standaard

mijn bordje ook maar eens vernieuwd: (pedalen vast gemaakt met velcro, m-audio erbij gezet, nieuwe kabels erin gehangen, de stoom kabels netjes aan de onderkant vastgemaakt en een andere volgorde v/d pedalen gemaakt)

volgorde:
    Gitaar --> M-Audio Fast Track Ultra --> Blackstar HT-20 Combo --> (in de loop) KORG DT-10 --> Dunlop Classic wah --> Blackstar HT-Dual --> Digitech BP-80 --> Digitech RP300R Artist.
    In de blackstar zit ook nog een schakelaar voor clean/overdrive maar de overdrive van de blackstar gebruik ik alleen als boost. en in de output van de blackstar zit mijn Marshall JTM45 met 1960TV Cab.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Ik weet niet waar mijn laatste post mbt eff.bakkie is, maar mijn pedaalboard anno 2012 ( voor hoe lang kan ik niks beloven ;-) ziet er zo uit:

Uploaded with ImageShack.us
    Pfoee, lekkere pedaaltjes hoor!
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Vorige week:

En nu:

Nieuw dus, TS808, MXR Flanger, en Dunlop Brick (de t-rex is nu als back-up).

Alleen nog nieuwe kabels....
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

mooie pedaaltjes! maar wat was er mis met de lucy?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Senior Member

Standaard

@ steph Die DC Brick zo pal onder de flanger staat echt cool! Maar hoe voed je de flanger? Die heeft toch 18 volt nodig?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    mijn bordje ook maar eens vernieuwd: (pedalen vast gemaakt met velcro, m-audio erbij gezet, nieuwe kabels erin gehangen, de stoom kabels netjes aan de onderkant vastgemaakt en een andere volgorde v/d pedalen gemaakt)

volgorde:
    Gitaar --> M-Audio Fast Track Ultra --> Blackstar HT-20 Combo --> (in de loop) KORG DT-10 --> Dunlop Classic wah --> Blackstar HT-Dual --> Digitech BP-80 --> Digitech RP300R Artist.
    In de blackstar zit ook nog een schakelaar voor clean/overdrive maar de overdrive van de blackstar gebruik ik alleen als boost. en in de output van de blackstar zit mijn Marshall JTM45 met 1960TV Cab.
    Ik heb er een paar keer naar gekeken, maar ik snap niet zoveel van je pedalboard eigenlijk. Je hebt al je pedalen in de loop?
    Dus ook de wah en drive? Verder heb je twee multifx.. oke, dat kan. Maar dan: hoe kom je ooit bij de digitech die bovenaan staat?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    @ steph Die DC Brick zo pal onder de flanger staat echt cool! Maar hoe voed je de flanger? Die heeft toch 18 volt nodig?
    DC-Brick kan 9 én 18 volt leveren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    In mijn Ross Flanger (wat een MXR clone is) heb ik een voltage verdubbelaar ingebouwd zodat ik 'm gewoon met 9VDC kan voeden.

(overigens had hij origineel een 110VAC trafo + gelijkrichter)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten