Mooie post! Die beugeltjes, slim bedacht.
Zo heb ik nog ergens een oude zelfgemaakte gitaarkoffer liggen, van triplex wel te verstaan, want spaan/vezelplaat was niet sterk genoeg, en veel te dik en dus zwaar.
Mooie post! Die beugeltjes, slim bedacht.
Zo heb ik nog ergens een oude zelfgemaakte gitaarkoffer liggen, van triplex wel te verstaan, want spaan/vezelplaat was niet sterk genoeg, en veel te dik en dus zwaar.
Inderdaad die beugeltjes, GENIAAL OBI W!!
En erg leuk btw om iemands oude board te zien! Dat waren de tijden van menig lomp -no offence- spaanplaat creatuur. Zelf had ik een kist die op de groei was gemnaakt, maar vooral te onpraktisch en lomp.
![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Zéker leuke post en die beugeltjes zijn geniaal in hun eenvoud. Slim gedaan.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Die laag stof!![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Die beugeltjes... Ik moest twee keer kijken en toen..... GENIAAL GEVONDEN...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Gaaf! Heb al die Pearl ooit eens gehad; nu alleen de analoge delay nog over!!! Die is echt te gaaf!!!!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers