Hoi hoi,
Ik meri dat er best vraag naar de boormal is.
Als ik de maten heb zou ik s kunnen kijken of ikvze kan laten snijden.
De dikte zal denk ik een mm of 8 zijn?.
Gr daniel
Hoi hoi,
Ik meri dat er best vraag naar de boormal is.
Als ik de maten heb zou ik s kunnen kijken of ikvze kan laten snijden.
De dikte zal denk ik een mm of 8 zijn?.
Gr daniel
Dikte is 10mm maar kan natuurlijk ook 8mm zijn gaten zijn 9.5mm HOH=10.85
Ben ook wel geinteresseerd in eentje met gaten van 3mm als dat kan![]()
Ik heb ook interesse. Daniel heeft al wat metaal-projectjes voor mij gedaan en is altijd perfect :-) Dus misschien even 'vingers omhoog' wie er allemaal interesse hebben?Doe mij er maar 1 of 2. Of wellicht kun je guitarsupplies toeleveren Daniel :-)
- Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]
Als er ook een boormal voor een slotted headstock ontwikkeld wordt, doe ik ook mee ;-)
Gitaarbouwersmeeting 25 oktober 2025 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org
ferrulle guide: ik heb zeker interesse. oi, hoe fixeer je die guide? lang genoeg om vast te zetten met twee lijmklemmen ?
Ja kan hem met lijmklemmen vastzetten of met dubbelzijdig of een uitsparing in je mal maken zodat je altijd op dezelfde plek zit.
Geen rocket science: Een manier om de freestafel te gebruiken als vlakbank voor het samenvoegen van tops.
handige frees / vlakbank!
ik heb mijn hals gewoon tussen 2 even dikke (rechte) balken geklemd, en vervolgens met de frees er over gegaan. Om de hals bij het verlijmingspunt scheef te vlakken heb ik de hals uiteindelijk gewoon aan 1 kant hoger gelegd met een hoek van 2 graden ongeveer. Resultaat; zie onderstaande site in mijn handtekening
ike zijn jig is geen vlakbank hoor, wel superhandig om bindings te routen of bovenblad te jointen enz...
d'Alm Guitars op Facebook: d'Alm Guitars
Favorieten/bladwijzers