Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 193 van 866 EersteEerste ... 93143183191192193194195203243293693 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.921 t/m 1.930 van 8652

Standaard

Ja, zolang ik niets anders heb om erop te zetten..
    Maar ik zit er inderdaad sterk over te twijfelen om hem van het bord te halen. Ik vermoed dat ik delay-wise ook wel met een M5 wegkom, en dan heb ik ook synths aanboord, en dat lijkt me wel erg leuk.

Maar, voorlopig (totdat er centjes zijn), doe ik het hiermee.
    Vanavond eens meeslepen naar de repetitie, ben benieuwd!

Senior Member

Standaard

Lang niet meer op het forum geweest, maar nu weer elke dag aan het meelezen/reageren.

Mijn pedalen kist, waar nog 1 pedaaltje in moet worden gezet !

Member

Standaard

na behoorlijk wat uurtjes getimmerd te hebben heb ik eindelijk mijn pedalboard klaar!
    zoals je ziet, gebouwd voor uitbreidingen. (niet meer boss pedalen:P)
    de mega distortion word vervangen voor een RAT 2, omdat er toch te veel dist in die mega distortion zit.
    ben er zelf zeer tevreden mee (voor mijn doen), wel een klein nadeel: hij is bijna net zo zwaar als mijn versterker.
    in de deksel zit ruimte voor de voeding kabels, gitaar kabels en verlengsnoer.
    kheb (helaas) geen FX in mijn versterker dus ook niet door de pedalen.

groetjes,

Daan
    Laatst gewijzigd door daan161; 18 april 2012 om 22:02

Senior Member

Standaard

Zo hey! Vindt je het gek dat 'ie zo zwaar is? Wat een bakbeest, vooral als je ziet wat erop staat. No offense, maar dat kan toch wel compacter/lichter? Dit lijkt me echt heel onpraktisch qua sjouwwerk.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Zo hey! Vindt je het gek dat 'ie zo zwaar is? Wat een bakbeest, vooral als je ziet wat erop staat. No offense, maar dat kan toch wel compacter/lichter? Dit lijkt me echt heel onpraktisch qua sjouwwerk.
    Haha, ik dacht precies hetzelfde!
    Overigens, je hebt wel mooi ruimte voor kabels etc zoals je zelf zegt. Dat kan me wel weer een voordeel lijken, als al je kleine troep zoals kabels etc er in kunnen is dat best een mooie oplossing. Scheelt weer een plastic zak of weet ik veel wat met kabels. Wieltjes er eventueel onder?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door techfrenk Bekijk bericht
    Lang niet meer op het forum geweest, maar nu weer elke dag aan het meelezen/reageren.

Mijn pedalen kist, waar nog 1 pedaaltje in moet worden gezet !
    leuk board, wat is dat paars geval?

Senior Member

Standaard

Ik vind het helemaal geen slecht idee. Je koffer ziet er misschien lomp uit, maar als je het deksel er af haalt dan is het gewoon een normaal pedalboard. Bovendien zit alles netjes geordend in één case. Dat je een keer wat zwaarder moet sjouwen zou ik dan voor lief nemen.
    Laatst gewijzigd door Ace 1.15.19; 19 april 2012 om 00:34
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Mooie foto! Is dat rode MXR doosje een tap tempo voor je delay?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daan161 Bekijk bericht
    na behoorlijk wat uurtjes getimmerd te hebben heb ik eindelijk mijn pedalboard klaar!
    zoals je ziet, gebouwd voor uitbreidingen. (niet meer boss pedalen:P)
    de mega distortion word vervangen voor een RAT 2, omdat er toch te veel dist in die mega distortion zit.
    ben er zelf zeer tevreden mee (voor mijn doen), wel een klein nadeel: hij is bijna net zo zwaar als mijn versterker.
    in de deksel zit ruimte voor de voeding kabels, gitaar kabels en verlengsnoer.
    kheb (helaas) geen FX in mijn versterker dus ook niet door de pedalen.

groetjes,

Daan
    Lijpe shit! De foto's stammen uit 2008, maar jij had toen al een RC-3 looper!
    Anyway: klussen is altijd leuk en geeft je veel inzicht. Je komt er nu achter dat je kist erg zwaar is..
    Wellicht (hopelijk?) heb je de andere pedalboards/kisten in dit topic goed bekeken. Ze zijn alleen toch wat minder groot uitgevoerd.

Mijn tip (voor als je zin hebt): Haal de kist deels uit elkaar, en zaag de schuine gedeeltes van de bodem en bovenkant af. (Dan hou je twee delen rechte delen over). Je kan dan nog meer dan ruim je effecten in kwijt. Zet de eerste rij vlak, en de 2e rij op een verhoging. Je kist zal een heel stuk lichter worden
    Hoeveel mm is je hout dik?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten