Bedankt voor de les, Gus. Heel goed !![]()
Bedankt voor de les, Gus. Heel goed !![]()
Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa
Dankje Gus! Hier heb ik echt veel aan! en de andere hier vast ook wel!
Tnx!
Richwood RD-12 CEBK TE KOOP!
VOX AD15VT-XL TE KOOP!
Hi
Graag gedaan.
Het leuke is: Je hoeft niet eens te kiezen. Aaronstonebeat zijn benadering is as good as any.
Als je een beetje zoekt in sounds, zie je liedjes en teksten van hem waarvan je stijl achterover slaat.
Dan heb ik het vooral over zijn eigen werk. Da's echt fantastisch, zonder gelul.
Je kunt per keer/onderwerp je benadering aanpassen. Je merkt vanzelf welke van alle mogelijkheden bij jou past.
Veel plezier en succes.
Vriendelijek groet, Gus
Favorieten/bladwijzers