Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21

    Standaard

    Bedankt voor de les, Gus. Heel goed !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    418

    Standaard

    Dankje Gus! Hier heb ik echt veel aan! en de andere hier vast ook wel!

    Tnx!
    Richwood RD-12 CEBK TE KOOP!
    VOX AD15VT-XL TE KOOP!

  3. #23

    Standaard

    Hi
    Graag gedaan.
    Het leuke is: Je hoeft niet eens te kiezen. Aaronstonebeat zijn benadering is as good as any.

    Als je een beetje zoekt in sounds, zie je liedjes en teksten van hem waarvan je stijl achterover slaat.
    Dan heb ik het vooral over zijn eigen werk. Da's echt fantastisch, zonder gelul.

    Je kunt per keer/onderwerp je benadering aanpassen. Je merkt vanzelf welke van alle mogelijkheden bij jou past.
    Veel plezier en succes.
    Vriendelijek groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top