Cumulus stratus?
Cumulus stratus?
de essentie van de strat is ondermeer de SSS configuratie. Dus Triple S. Bolt on triple S?
Laatst gewijzigd door Einzeln; 17 april 2012 om 17:02
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Guttlin 'The GutS'
hij heeft er lef genoeg voor om de strijd aan te gaan. ;-)
als ik een andere naam pak, zal het waarschijnlijk toch iets zijn dat past in het rijtje van de andere modelnamen (allemaal wat gerelateerd aan the Royal court). Jester (courtesy of javaca) heb ik altijd goed gevonden. The Duke is leuk (ook omdat er al een Duchesse is). En anders is er nog altijd Ron Jeremy natuurlijk, al is dat mss wat minder koninklijk
Priscilla ? De vrouw van The King ? Of The Colonel.
Donjon schijnt een of ander deel van een kasteel te zijn, maar ik vind het zo'n cheesy klank hebben en ik heb de neiging om er nog een son achter te plakken.
Heb een tijd terug ook al wat suggesties gedaan, daar is me vooral Sheriff van bijgebleven.
Lackey? Valet ? Chamberlain ? Chaplain?
Ik roep maar wat![]()
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
damn, The Colonel, vind ik een heel cool woord, supersuggestie. zou de King mij dat vergeven. ik hoor u al komen: die is toch dood!
Natuurlijk niet.
Welke gaat er vanavond mee naar het optreden... the Colonel goddamn!
kanshebber, thx allitereert ook wat met Guttlin, hou ik altijd van
Laatst gewijzigd door barno; 17 april 2012 om 19:56
In dat geval kun je ook de rangen commodore kadett captain commander overwegen voor anderen modellen
Laatst gewijzigd door Einzeln; 17 april 2012 om 20:20
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
De Commander heb ik al in mijn rangenHeb 'm alleen nog niet gebouwd. is een archtop...
Hi
Las elders dat je een beetje depri bent. Dat vind ik jammer.
Ikzelf ben niet depri maar mijn buurtgenoten wel.
Wat begon met 1 teiltje (blz. 1) werden er 2 (rond blz. 4 of zo - huisgenoten wisten ook niets beters te melden dan 'waterpas').
Toch niet helemaal waterpas, want rond blz. 12 werd één teiltje vervangen door een emmer. Toen dat twee emmers werd heeft mijn lief contact gezocht met de gemeente. 'Zo gaat dat echt niet langer' en dergelijke teksten.
Nu dus de reden voor de traantjes van buurtgenoten. Recht voor mijn stadsvilla (7 onder één kap) wordt nu drainage aangelegd.
Je kunt wel geo tagging doen, maar neem maar aan dat de werkelijkheid altijd gekker is dan de verbeelding:
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Dieselwalm en ronkende shovels: Noord-Holland laag groet u en wenst u sterkte met de deviante skunk stripe.
Vriendelijke groet, Gus
Favorieten/bladwijzers