Ik heb idd jaren geleden geluk gehad en deze gitaar kunnen overnemen van iemand. Je ziet ze niet vaak voorbij komen en als ze er al zijn dan is het een pro met tremello
Ik heb idd jaren geleden geluk gehad en deze gitaar kunnen overnemen van iemand. Je ziet ze niet vaak voorbij komen en als ze er al zijn dan is het een pro met tremello
Van links naar recht:
Baton rouge L6CE
Epiphone EJ-200
Epiphone les paul standard
Ibanez pf 200 '1978'
Gibson es 335
Fender jazzmaster (jap)
Vox AC15C1
Pedalen lijken me duidelijk.
Laatst gewijzigd door Tommeke90; 8 april 2012 om 17:36
Update; telecaster erbij! Ik heb er nog eentje, maar das mijn eerste gitaartje en die is nu helaas onbespeelbaar. Van mijn moeder staan er ook nog 3, maar dat hoort niet bij mijn collectie, dus hier alles wat ik gebruik van links naar rechts; 2009 Squier vintage modified telecaster custom met duncan designed p90's - Japanse P-bass uit de jaren 70 (Founder) - London city strat (gemod met een duncan JB in de brug, CTS potmeters, allparts switch, andere topkam, locking mechanieken, andere slagplaat, gestript en nu met witte nitrocellulose lak. Klinkt en speelt als een idioot, je kan de tremolo bijna net zo mishandelen als een floyd zonder te ontstemmen!) - Schecter Tempest Custom (SD Custom Custom in de brug, duncan designed 59 in de hals) - Fremont akoestische gitaar (onbekend merk, kun je niks over vinden, maar het ding heeft een solid top is in zijn geheel geolied ipv, gelakt, en speelt en klinkt erg goed)
![]()
bij deze mijn kleine , maar fijne collectie !
^^^^mooie tele
hier nu met de nieuwe aanwinst, fender newporter uit 1969
58 gibson L 48
66 fender coronado
78 fender tele custom
66 fender XII
69 fender newporter
mijn 68 hagstrom viking ontbreekt hier nog op de foto![]()
Lekkere collectie hoor! Zeker die telegisteren een blues bandje gezien die had ook zon tele, mmmman wat een sound!
Hier mijn gezellige bende van gitaartjes:
Op de verlanglijst staat nog een telecaster met humbuckers en ook wel een beetje een les paul junior (sinds dat topic van laatst helemaal).
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Mijn collectie... niet op de foto m'n Yamaha APX.
Oh en nog geen half uur na het maken van de foto heb ik de GT500 weer van het bord gehaald en de Box of Rock er voor in de plaats gezet...
![]()
Laatst gewijzigd door schizo910; 16 april 2012 om 15:40
Favorieten/bladwijzers