Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: line 6 pod testje

  1. #1

    Standaard line 6 pod testje

    Hallo allemaal,

    Paar weken terug een line 6 pod gx gekocht, simpelste interface die er volgens mij is. Aan de slag gegaan met ableton en guitar rig, dit is het reslultaat, ik dacht ik post het even

    http://www.youtube.com/watch?v=xAKntU9L63U

    Greetz!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.786

    Standaard

    Je mag kiezen tussen een heel eerlijk antwoord of gewoon een aardig antwoord. Ik geef je ze gewoon beide.

    Eerlijk antwoord: niks bijzonders.
    Zo klinkt een strat nu eenmaal en zo'n POD gx (Ik heb de POD 2.0) en het zegt me in deze verder helemaal niks (wat is het verschil????). Het voegt niks toe aan een basis stratgeluid; het is erg standaard en dus echt niks bijzonders.

    Aardig antwoord: het klinkt lekker strak
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  3. #3
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.222

    Standaard

    En nu nog een soundcloud account
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top