Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Bedankt voor de akkoorden.
    Ik ga het dan ook eens proberen.

    Moest ik jou zijn zou ik de gitaar en de stem eerst appart opnemen.
    Je gitaarspel vind ik heel goed. Maar de zang kan door wat meer feeling beter. Probeer anders eens de teksten te vertalen naar het nederlands. Dan weet je echt wat je zingt en kan je er wat meer achter steken

    Maar nogmaals, met wat oefening kom je er zeker.
    Grtz
    Jo

    (ps: super muziekstijl heb je )

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheLargerSound Bekijk bericht
    Moest ik jou zijn zou ik de gitaar en de stem eerst appart opnemen.
    Ja, dat ga ik doen in het vervolg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheLargerSound Bekijk bericht
    Probeer anders eens de teksten te vertalen naar het nederlands. Dan weet je echt wat je zingt en kan je er wat meer achter steken
    Dit heb ik gedaan, alleen ik snap de lyrics niet echt, waarschijnlijk is het een persoonlijk verhaal van de zanger. "September '94" "April '96" "Help Seattle cry", heeft waarschijnlijk met Kurt Cobain te maken heb ik gelezen. Maar in de clip zie je ook dat het gaat om een meisje die bij hem is weggegaan en weer terug is gekomen?


    En over me muziekstijl, daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik vind het inderdaad super, haha!
    Check ook even mijn YouTube channel als je wilt: http://www.youtube.com/PunkRockCovers

    Grtss
    Laatst gewijzigd door FlameDude; 13 april 2012 om 17:46

  3. #13

    Standaard

    Probeer er anders stukjes uit jouw leven voor in de plaats te zetten.

    Mooi channel btw
    Kheb gesubt

    Grtz

  4. #14

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top