Bedankt voor de akkoorden.
Ik ga het dan ook eens proberen.
Moest ik jou zijn zou ik de gitaar en de stem eerst appart opnemen.
Je gitaarspel vind ik heel goed. Maar de zang kan door wat meer feeling beter. Probeer anders eens de teksten te vertalen naar het nederlands. Dan weet je echt wat je zingt en kan je er wat meer achter steken
Maar nogmaals, met wat oefening kom je er zeker.
Grtz
Jo
(ps: super muziekstijl heb je)




Met citaat reageren


Favorieten/bladwijzers