Beste gitaarnetters,
De laatste tijd neem ik af en toe wel eens wat dingen op, maar voor de verandering heb ik eens een cover gemaakt mét zang. Daarnaast heb ik nog wat te leren als het gaat om de eindmix, dus vandaar deze post: als jullie reacties en/of tips zouden willen geven dan stel ik dat zeer op prijs! :-).
bij deze:
http://www.youtube.com/watch?v=sUzMu...ature=youtu.be
Bedankt!
Timo




Met citaat reageren



Favorieten/bladwijzers