Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    30 november 2006
    Locatie
    Bonheiden België
    Berichten
    44

    Standaard Live opname + nieuw nummer PolarJacket

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=4-CcEBv_Nhw

    Bij deze maak ik graag wat schaamteloze reclame voor onze band PolarJacket
    Hier vinden jullie een Live opname van een nieuw nummertje "Just go"
    Meer info vind je terug op onze facebook

    http://facebook.com/polarjacket

    Groetjes,

    Andy
    www.myspace.com/nemysada

  2. #2

    Standaard

    Hi
    Schaamteloze reclame is alleen dan storend, wanneer het gebodene teveel achterblijft bij de indruk die de reclame wekt.

    Ik las net nog weer iemand die zegt dat je een beetje stoned moet zijn om mijn proza te kunnen doorgronden. Dus ik dacht: laat ik het dan maar eens in reclame bla bla bla gieten.

    Maar terugkomend op de eerste zin, niks schaamteloos aan.
    Mooi groots geluid voor zo'n kleine outfit. Mooi uitgewerkt liedje.

    Ukeloeder (GN lid) raadde mij aan eens wat meer twee- of driestemmige stukjes te doen. Dat kan ik niet (telt niet als argument). Dat heb ik nooit gedaan (heb een blues achtergrond) en meestal vind ik het niet mooi, en dat laatste heeft de doorslag gegeven. Ik ben daarna wel meer mijn stem als extra instrument gaan gebruiken. Iets dat ook door jullie wordt gedaan. Hel fraai met al die chique extra geluiden en echo's. Super leuk.

    Ik stel voor dat jullie lekker nog twee van dit soort dingen opnemen en rond gaan sturen/op youtube zetten, want ik heb honderden en nog eens honderden demootjes toegezonden gekregen die niet in de schaduw hiervan konden staan. Er zit nog meer dan genoeg ruimte in de shoegaze/indie markt, dus maak daar gebruik van!

    Schaamteloos? Er mag van mij nog qua zelfvertrouwen een schepje op. En qua reclame ook dus.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top