-
Hi
Fijne reactie, dank je wel.
Waar ik een beetje bang voor was, had jij al onder de knie. Goed bericht! Je (ik) moet altijd een beetje uitkijken met ongevraagd advies, maar je mond houden als je iets meent te bespeuren is ook weer zoiets. Goed dat je daar zo sportief op reageert.
Dingen die je uit discipline doet (en die je dus niet leuk vind) belanden aan de muur of in een stoffig hoekje. En ik zou dat zeker bij jou doodzonde hebben gevonden.
OK, genoeg geluld: Right, graven naar meer van dit spul? Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die je daar een groot plezier mee doet.
Gaan met die handel!
Vriendelijke groet, Gus
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers