Hoe zit je netsnoer in je chassis vast? Ik ken alleen die stekkerdelen, en deze manier ken ik niet. Wat gebeurt er als je snoer een ruk krijgt? Wat wordt er het eerst losgetrokken en wat het laatste?
Hoe zit je netsnoer in je chassis vast? Ik ken alleen die stekkerdelen, en deze manier ken ik niet. Wat gebeurt er als je snoer een ruk krijgt? Wat wordt er het eerst losgetrokken en wat het laatste?
147-c Guitars
die zit wel goed vast hoor, soort van beschermingskapje in het chassis te plaatsen, kan hem niet lostrekken.
nee nog niet, wilde even jullie reacties afwachten. Als ik tijd heb ga ik vanmiddag direct aan de slag en zal ze hier neerzetten.
hoe zit het met het aardedraadje bij de stekker, zie een paar posts geleden
Kan de stekker niet goed zien, maar kan je die randaarde nou nergens aan vast schroeven? Ook niet in de andere helft van de stekker, waar nu het kapje zit, ergens? Kan me even geen stekker voor de geest halen. Ik gebruik voor alles euro chassisdelen en kant en klare snoeren.
147-c Guitars
volgens mij zat daar ook nog een schroefje inderdaad die het totale randaarde gedeelte vastzet, ik ga eens even kijken.
ja, een stekker waar je aarde aan solderen moet heb ik volgens mij nooit gezien![]()
zou dit dan de eerste worden -))
Favorieten/bladwijzers