Hij staat nu in de nitro mat lak. Hij glimt op de foto's nog als een hondenswans in de manenschijn, omdat ik de kieren en gaten heb opgevuld met polylijm.
Bender werkt!!! Moet hem alleen nog afstellen. Weet nog niet hoe. Denk met een bout in de zijkant van de gitaar, maar als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag!!!
Ik ontdekte overigens giateren dat ik nog zo'n kist heb staan!!! Denk dat ik die ook maar eens ga gebruiken binnenkort! Wil nog een explorer achtige.
Laatst gewijzigd door Jambi; 6 april 2012 om 11:17
hola! mojo ding.
wel wat rare vorm van body en cutaways, heb je hals bewust niet in het midden gezet? enfin, zo lijkt het toch op foto.
De bolling aan de bovenkant van de body, de bovenste hoorn die geen hoorn is zeg maar, is kleiner dan bij een standaard Tele. Dit komt omdat ik hout tekort kwam van de veilingkist (meetfoutje geweest). Kan het wel repareren, maar vindt stiekem dat dat wel weer een beetje mojo geeft ook!
Dus goed gezien, al is de laatste foto wel iets vertekend hoor.
sodeju, wat een vreselijk coole gitaar!!!!!!!!!![]()
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
DAMN! word echt heel mooi man!
voorlopig eindresultaat, klinkt als een klok! Alleen de bender nog afstellen met een bout en we zijn er!
Sorry, maar waar blijven de plaatjes van de achterkant? Het is een plaatje, maar het draait natuurlijk om de bender!
Favorieten/bladwijzers