Op TDPRI is een heel B bender subforum. http://www.tdpri.com/forum/b-bender-...-b-bender.html
Die van Greg M in onderstaande link is mijn idee eigenlijk op gebaseerd.
Ik heb ooit de foto's van het prototype opgeslagen.
De gitaar werd aangeboden op E-bay, en kon het niet laten...
Waarschijnlijk zijn ze wel bekend, maar toch ik ga je ze niet onthouden, dit is een stuk geschiedenis.
s.
Kende de foto's van een ander draadje hier over B benders inderdaad, sowieso een erg mooie Tele dit! Ik vin hier het deel van de bender op de bovenkant van de body echt te gaaf, soort cowboy/steampunk achtig!! Bij is de kop van een bout te zien hahaha!!! Vanavond fresen en nieuwe foto's maken!
Gaaf systeem zeg, mooi gitaartje ook word het ! Heb niet alles doorgelezen, maar hiermee kan je dus de B-snaar een hele noot omhoog zetten benden? Is die van de foto`s niet lastig te bedienen tijdens het spelen, de hendel zit in de cutaway aan de achterkant zie ik? Of verzet je em maar 1 keertje voordat je een nummer start? Ziet er wel vet uit.
de hendel zit aan de strapknob vast, je duwt je gitaar naar beneden voor een toon hoger te gaan![]()
no life without music
Naaf van een racefiets zo te zien
![]()
beter zet je dat mechaniek ín de gitaar en niet aan de achterkant.. je kunt toch nooit fatsoenlijk spelen zo?
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Oigun, You're the man, heb m'n kop erover gebroken, wat dat nu net was ...
Nu weet ik dat ik m'n fiets moet slopen als ik zoiets wil inbouwen, eigenlijk geen slecht idee, kogellager gewijs en zo ...
s.
mooi steampunk gevoel geeft dat ja dat fiets ding![]()
Favorieten/bladwijzers