Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 184 van 866 EersteEerste ... 84134174182183184185186194234284684 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.831 t/m 1.840 van 8652
    Senior Member

Standaard

Toch maar weer de Rat d'r bij gezet, evenals de Line Selector.

Wordt nog een hoop tweaken. De Rat klinkt op deze versterker compleet anders dan op m'n vorige versterker, veel meer gecompressed, plus dat ie veel zachter is dan m'n eigen lead kanaal. Probleem is, als ik het volume van de Rat omhoog slinger, dan gaat ie weer meer compressen. Niks mis met een beetje compressie, maar de boel wordt wel heel erg plat zo.

Senior Member

Standaard

Waarschijnlijk weinig headroom in de versterker. Ik vermoed dat je hem dus niet nodig hebt? Heb je hem al geprobeerd op het clean kanaal?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Ik gebruik 'm juist op het cleane kanaal. Ik had het idee om, naast de geluiden in m'n versterker, ook die van de Rat te kunnen gebruiken, icm m'n Fulltone Fulldrive 2, maar da's nog een heel gepiel.

Aan headroom geen gebrek, ik heb een 100 watt Framus Dragon. Hiervoor had ik een Marshall Vintage Modern, de 50 watt versie, niet al te veel headroom, maar die hapte toch beter scheurpedalen had ik het idee. En gebruikte ik toen een Maxon OD808, misschien is dat toch de missing link...

Senior Member

Standaard

nieuwe plaatjes...omdat er een pedaaltje minder op staat
    ( Semour Duncan tremolo verkocht )

van gitaar (Gibson LP std. ) naar - > Musket Fuzz -> Barber LTD -> Amp (Koch Studiotone XL + 212 K&E cab)
    fxloop send amp -> korg tuner -> tb looper:
    in de tb looper : Memory man, timeline, bluesky reverb -> fxloop return amp

Ik ga bij sommige nummers wel eens van veel modulatie naar geen, dus vandaar dat ik alle modulatie in de tb looper heb gezet. Werkt zeer goed.
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 1 april 2012 om 23:18
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Standaard

Zo hey! Tegekke verzameling zo! Wat voor stijl speel je als ik vragen mag? De Timeline staat hoog op m'n lijstje!

Standaard

@Fragedellic: ik heb ook een Studiotone, en zie dat jij precies gemaakt heb wat ik zoek: de kabel van de footswitch er niet aan maar via jack de boel omgebouwd - zou je in jip en janneke taal ook uiteen kunnen zetten hoe je dit hebt gedaan? (zie mijn topic nieuw board-specifieke vragen) thnx!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kieftenbelt Bekijk bericht
    Zo hey! Tegekke verzameling zo! Wat voor stijl speel je als ik vragen mag? De Timeline staat hoog op m'n lijstje!
    tnx! Ben er ook helemaal content mee. ik speel in de ene band een combinatie van melancholische en alternatieve rock. Verder speel ik bijna elke zondag met een band in onze kerk. Daar is het wat vaker iets met reverb en delay maar het kan er ook wat steviger aan toe gaan.
    In beide gevallen gebruik ik primaire de drive(s) van de amp en stack ik ze met de Barder LTD als ik de amp meer wil pushen. Verder gebruik ik de LTD ook om de Koch clean wat op te leuken.
    De fuzz icm de eerste drive stage van de Koch geeft weer een mooie creamy fuzz lead.
    De Timeline is keepers sh*t....De DMM is mijn on-the-fly delay.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    @Fragedellic: ik heb ook een Studiotone, en zie dat jij precies gemaakt heb wat ik zoek: de kabel van de footswitch er niet aan maar via jack de boel omgebouwd - zou je in jip en janneke taal ook uiteen kunnen zetten hoe je dit hebt gedaan? (zie mijn topic nieuw board-specifieke vragen) thnx!
    Check je topic. ik heb net gereageerd. succes!
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Still work in progress, mogelijk met eens wat anders dan dirt

Senior Member

Standaard

Misschien rare vraag maar waarom heb je je pedalboard andersom?

Senior Member

Standaard

Omdat de scharnierpunten veel steviger zijn dan de punten waar de slotjes aan worden vastgemaakt, als mijn voet er op staat zullen die niet buigen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten