Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Standaard

Vooruit, luister ik even. Begin is wel mooi, maar qua zang haak ik toch af. Wel leuk dat de bassist op een gegeven moment meer vervorming heeft dan de gitaren Goed gespeeld, interessant arrangement, maar de Weltschmertz ligt er wel dik bovenop. Die zang is dan net teveel. Als ik in Weltschmertz stemming ben wil ik Tom Waits... Maar dat is verder vooral een smaak ding. LB dus.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Zal ik er dan als eerste maar wat van vinden

Muzikaal zitten er sfeervolle en interessante stukken in! De zang vind ik vreselijk en irritant maar ik begrijp dat dit bij het genre hoort? Schreeuwen vind ik nooit mooi en heeft meer een alarmerend effect dan een muzikaal effect
    Ja, dat schreeuwen vind ik ook irritant en ook nog eens heel slecht in de mix zitten. Alsof hij een meter van de microfoon stond.

De gitaren vind ik verder te clean, tov de fuzzy bass.

edit: wat Harald zegt :-)

Senior Member

Standaard

gus, dank je voor het luisteren en je aardige woorden leuk om te lezen

harald en brewskie ook bedankt natuurlijk! Ik begrijp dat het niet voor iedereen is (ik moet ook echt in een bui zijn om onze genre-genoten op te zetten), dat we misschien wat eigenwijs zijn in onze sound en dat niet iedereen dat trekt. Tof dat jullie de moeite hebben genomen om ons te beluisteren en dat jullie je commentaartje achterlaten

Zelf heb ik het gevoel dat we live meer knallen en ook wat ranziger klinken dan op plaat. Het blijft moeilijk om dat precies vast te leggen. Wie benieuwd is: over twee weken staan we in Zwolle met de Nieuw Zeelandse helden van Kerretta.

https://www.facebook.com/events/281324328580995/

Senior Member

Standaard

Dit weekend doen we een rondje door Nederland samen met Break Character.

30 maart - Db's, Utrecht (oefenruimte show) facebook event
    31 maart - Sub071, Leiden facebook event
    1 april - Cerberus, Hengelo (+ Troops of doom) facebook event

Senior Member

Standaard

Bij Cerberus kom ik nog wel ff langs als ik tijd heb! Woon er om de hoek.. Nog steeds bij popeye actief trouwens? Lang geleden nog langs geweest!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten