Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 125

Standaard

Oh, dat wist ik niet. Moet je het elke keer waxen als je die covers erafhaalt.. Ik vraag mijn gitaarmannetje wel of ik mee kan kijken terwijl hij dat doet..

Senior Member

Standaard

Hmmmmmm....... Misschien is waxen in jouw geval niet eens nodig. Dus anders gewoon die pup covers erop en als ze je te veel fluiten; dan weet je wat je te doen staat.

Standaard

Even tussendoor.. Nieuwe Marshall Class 5: ~350 euro. Mijn JCM800 combo: voor 425 euro een half jaar geleden aangeschaft op marktplaats..

Zo duur is het allemaal niet als je goed zoekt

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

mijn gitaarmannetje..
    als ik dat mannetje was en ik las dat..

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

de customs en de standards hebben geen tonepros, maar een ander crappy locking ding, en niet eens alle modellen. staar je daar toch niet zo blind op. je hoort t verschil echt niet.

kapjes; effe wat was erin, pickup erin drukken, solderen, en tijdens 't solderen de kap warm maken zodat de was smelt. heb ik ook al tig keer verteld hier

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesss Bekijk bericht
    Jij bent degene die hier de boel niet snapt. Ik kan niet geloven dat je nog steeds aan het neuken bent over dat gedoe tussen mij en mijn leraar. Jij doet het voorkomen alsof ik ermee te koop loop, terwijl dat helemaal niet zo is. En senoir member dat je bent, zal iedereen hier jou eerder geloven dan mij. M'n leraar kickt niet op het afstellen en klooien met zijn gitaar. Dat kan. Ieder zijn pleziertje. Ik kick daar wel op, dat houdt mij bezig en dat vind ik leuk als het mij bezighoudt. "... alsof je het gebrek aan gitaarspelen of techniek of whatever probeert te compenseren door middel van gitaartechnische trucjes." -> Weer zo'n nutteloze zin waarin jij iets kenbaar maakt wat helemaal niet zo is. Get real.

Verder, wat voegt het verlagen van de knoppen toe voor het geluid? Helemaal niets. Ik heb nooit beweerd dat ik het doe om een beter geluid te krijgen. Onzin, zoals de rest. Ik weet niet waar je steeds dat soort dingen vandaan haalt.
    Voor mij voegt het wel iets toe betreffend het uiterlijk: ik vind het mooier. Laat dat eens in je doordringen.

Jouw uitleg over het woord 'nieuw' is werkelijkwaar lachwekkend. Dus stel dat ik morgen een nieuwe Suzuki-motorfiets ga kopen, moet ik dan tegen de verkoper vertellen dat de betreffende motorfiets helemaal niet nieuw is, want hij is in Japan door verschillende personen in elkaar gezet, door een andere persoon gespoten, weer door een andere persoon testgereden en tot slot door de laatste persoon vanuit Japan naar NL gebracht, waar hij uiteindelijk in deze showroom terechtkwam? Absurd, vind je niet? Och, nee, jij vindt dat natuurlijk niet absurd.

Drie keer onzin is scheepsrecht. Voortaan: think again voordat je iemand voor kansloos uitmaakt. Kom dan in ieder geval met normale argumenten.

Op de tranistor heb ik de tone gevonden, de buizenversterker wil ik vanwege het mooiere, vollere geluid. That's it.

De laatste persoon die mijn LP heeft behandeld was van de QualityControl in de USA. Ik heb mijn LP namelijk helemaal nieuw en nog verpakt gekocht bij Feedback. Vervolgens zelf afgesteld en al het andere nodige verricht wat verricht moest worden naar mijn mening.

Als het eenmaal tijd is om de volgende Gibson te kopen zal ik de nieuwe testen. Indien hij neit bevalt ga ik opzoek naar eentje voor 2002. Eentje uit 1990. 1989 en 1988 vind ik ook hele mooie jaren.

Daarom, inderdaad. Echt supermooi vind ik hem en jaloers ben ik ook!
    oh god leer eens lezen knulletje. je bent net Geert Wilders; overal het negatieve uitvissen en daarover mekkeren. je gooit dingen die ik zeg op een hoop en valt daar over ipv over ieder ding heen springen en aanpakken.

Standaard

Het vervangen van de kap moet wel goed komen.

Standaard

Ik kan ook een wat grotere amp kopen en dan zo'n Marshall MC-2 ministack voor onderweg, hahah..

Senior Member

Standaard

Ik zeg ga voor een jcm 800 ;super sound, niet veel duurder dan een 2e hands class 5 en als combo nog redelijk compact. Dan heb je echt een amp voor de lange termijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht
    Ik zeg ga voor een jcm 800 ;super sound, niet veel duurder dan een 2e hands class 5 en als combo nog redelijk compact. Dan heb je echt een amp voor de lange termijn.
    +1.. kost 100 euro meer 2e hands en dan heb je echt een 80's rock legend in huis inplaats van een budget ampje van marshall. Zo groot valt wel mee je heb er 1x12 combo versies van, en die zijn echt wel voor 400 euro te vinden.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten