-
ja inderdaad klinkt het clip anders dan op Youtube MAAR das ook door EVH gespeeld en Axe niet......als EVH erop zou spelen , zou niemand erover vallen.........Bij Kemper hoor je bijv eerst Ola op een buizenamp spelen en daarna geprofiled door de Kemper, speelt Ola erop met exact hetzelfde vingers , gitaar , pickups etc etc etc , heel logisch dat de Kemper een veel preciezere benadering laat horen ....
Dus je gebruikt je oren wel maar ff beredeneren zou hierbij ook van pas komen........
Dat ik het op de man speel , klopt...doe ik ook heel zelden maar is gewoon opvallend dat je eigenlijk altijd anti FAS bent , met of zonder goede redenen , maakt mij niet uit.........
En ik heb van heel veel mensen toch hele toffe clips gehoord met de Axe , terwijl jij al zo lang actief bent hier en overal en je zo weinig laat horen van je gear dmv goede clips te posten ipv bijv slechte youtube filmpjes etc...........je bent absoluut niks verplicht naar niemand toe dus , als je geen zin hebt etc , no problem etc .....maar als je nou direct zo had gereageerd zoals hierboven , komt dat veel positiever over 
Maar goed, ik ga genieten van mijn weekeinde en in afwachting van FAS 6.0 release 
Grtzzzz,
A+
Regels voor berichten