Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 36 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 352

Discussie: Galama gitaren

Standaard

een beetje late reactie misschien, maar ik heb dit draadje al een tijdje niet meer gevolgd. maar ik ben blij te horen dat mijn geheugen dus nog goed is
    ik was toen nog erg jong, en helemaal gek van gitaren en alles wat er mee te maken had. dus zo'n bezoekje aan de gitaar goeroe anno galama, vergeet je niet snel.
    en het heeft mij ook nooit meer losgelaten, en ik ben nog steeds zeer onder de indruk van de man zijn bouwkunsten. trouwens gijs de wit kon er ook wat van, die heeft ooit een tele voor mij gebouwd, die ik ondertussen toch weer verkocht heb.
    maar ik heb destijds van gijs begrepen dat hij regelmatig werk voor galama deed. dus niet alle galama gitaren werden door anno alleen gebouwd. jongens als gijs de wit, en misschien nog wel anderen, deden regelmatig klussen voor hem. trouwens gijs bouwt nog steeds prachtige gitaren. kijk maar eens op www.gijsguitars.nl

ik vraag me trouwens wel af hoe het nou eigenlijk precies zit met anno galama. na dat artikeltje in de leeuwarder courant is het wel angstvallig stil geworden rond zijn persoon. bouwt hij nou wel of niet meer.
    buter brea en griene sjippe...........................
    wa dat net sizze ken dy hat een hasse lippe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinaldo Bekijk bericht
    ik vraag me trouwens wel af hoe het nou eigenlijk precies zit met anno galama.
    Ik heb 'm eergisteren nog gesproken toevallig, en binnenkort weer eens die kant op derhalve. Verder zit het wel goed met Anno geloof ik .

Standaard

even correctie. het moet zijn www.dewitguitars.com
    buter brea en griene sjippe...........................
    wa dat net sizze ken dy hat een hasse lippe

Standaard

Zo en dan weer 6 jaar verder, weet iemand of Anno Galama die limited edition ooit nog gebouwd heeft?

Standaard

Dat weet ik niet, als het gaat om een LE van 2006 dan. Ik heb hier wel een Les Paul aan de muur hangen van de destijds in Duitsland opgestarte 'serie' produktie, die Anno helaas om gezondheidsredenen heeft moeten laten varen. Is geloof ik wel de allereerste Galama met een serienummer, er staat althans 001 achter op de kop ;-). Ik meen dat 007 de laatste was, dus inderdaad een LE serie.

Heeft iemand trouwens nog een EMG Dual Mode mét groot logo over? De mijne vertikt het op 1 of andere manier.
    Laatst gewijzigd door peter_l; 8 maart 2012 om 01:46

Senior Member

Standaard

Gaaf... 1 van de 7 is geen limited meer... dat is fokking zeldzaam... stoer man! en dan nog 001 ook (hoewel 007 misschien wel stoerder is)
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Ik weet nog dat mijn pa een hele ouwe Gibson LP Custom (zwart) heeft geruild tegen een galama en een of andere flying V die uit elkaar lag.
    De galama heeft ie nooit op gespeeld en de flying V nooit in elkaar gezet . ( )
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Standaard

Bijna een jaar na de laatste post wil ik toch nog even opmerken dat Galama ook top werk leverde wat betreft customizen van gitaren. Heb hier een Ibanez Les Paul Custom Agent 2405 uit midden 70's staan die destijds door Galama onder handen is genomen (oa andere frets en Dimarzio pickups) Speelt en klinkt werkelijk G E W E L D I G :-)

Senior Member

Standaard

Kerel, een Custom Agent... ga jij eens even heel snel een foto plaatsen in het Mooiste Gitaar van 2012 topic!
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Zal komend weekend even wat plaatjes schieten

Moet hoe dan ook, gaat namelijk in de verkoop.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten