onder andere maar het betekent ook bout en aangezien screwed in de engelse taal toch een bepaalde lading heeftgebruikt men bolt.
santaX@, dan is hij behoorlijk in zijn prijs gezakt, vorig jaar (en de jaren daarvoor) riep hij constant customshop kwaliteit bij zijn zelf geassembleerde plankjes, samengesteld uit diverse gesloopte cheapo's en opgewaardeerd met een setje redelijke pu's, dan was de vraagprijs toch meestal rond de 500 euro.
ok, ik ga ook niet de fundamentalist uithangen maar zal waarschijnlijk uit een soort oudelullenmoraalridderreflex wel telkens even vermelden dat het niet magAl was het maar omdat er mss wel een jongeling meeleest en denkt, tiens, die gast heeft gelijk, ik doe het niet meer
Lol, ik zie dat het al rechtgezet is, maar dat was inderdaad niet wat ik bedoelde![]()
Om elke twijfel weg te halen. Laat verder duidelijk zijn dat ik het niet vind kunnen om een gitaar om te catten naar een 'echt' merk. Maar dat heeft er alles mee te maken dat ik gewoon niet wil dat mensen denken een Fender te kopen en thuis komen met een Stag.
http://link.marktplaats.nl/538610446
Is totaal niet origineel.
Dit betreft een Gibson SG 100 (met 1 element), die omgekat is naar een SG 200 (met 2 elementen)
De SG 200 had een grotere controlplate (2 aan/uit schakelaars voor de elementen, volumeknop, toneknop en jackingang)
Het losse elementje wat wordt afgebeeld is ook niet origineel.
Ik heb trouwens nog een setje originele pickupringen en controllplate liggen bedenk ik mij ineens
De koffer hoort trouwens ook niet bij de gitaar, die zagen er ook compleet anders uit.
Laatst gewijzigd door geert1976; 8 maart 2012 om 15:37
Dit de originele koffer:
Dit is die ooit van jouw was Geert.
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Jahoor! Leuk stukje Gibson historie.
En een gibson voor deze arme student.
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
http://link.marktplaats.nl/538661849
Of ik moet er naast zitten (en dat kan best overigens) maar ik had begrepen dat 62 RI strats (ook uit Mexico) nooit een hss freezing hebben.
Favorieten/bladwijzers