Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 171 van 866 EersteEerste ... 71121161169170171172173181221271671 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.701 t/m 1.710 van 8652
    Senior Member

Standaard

Dat lockerz zuigt echt. Hij doet 't bij mij wel, maar het is toch raar dat je niet kunt embedden?

Senior Member

Standaard

Via Twitter heb ik hem kunnen bekijken. Lekkere en diverse pedalencombi. Daar zijn een hoop "soundjes" mee te maken.

Ik ben ook bezig met het opzetten van een nieuw board en dacht ook na over een motiefje oid als ondergrond. Ik zie bij jou een panterprint. Dat doet mij realiseren dat ik het toch erg onrustig vind overkomen. Toch maar effen voor mij dus, misschien wel gewoon zwart....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Heb dat beest zelf geschoten, dat begrijp je.

Ik ben al een paar jaar aan het wisselen. Soms iets nieuws erbij, en dus dan er weer wat af.

Ik zit 'vol', dus het moeilijkst is om keuzes te maken. Nu heb ik iets meer modulatie, maar merkte gister bij de repetitie dat ik de Emma ReezaFRATzitz nu toch mis. Ik heb ooit een veel groter board geprobeerd, maar dat was live niet te doen. En veel te zwaar.

Een aantal keuzes blijf ik op terugkomen. De belangrijkste is de DNA Virtual Tube die altijd aan staat, met daarna de EHX MemoryMan en dan de drives. Deze 3 pedalen maken mijn sound, een board met die 3 zou volstaan. De rest is extra. Vóór in de keten staan de RMC1-Fuzz Factory en RAF Mirage. Dan de Microsynth, MMdlx, DT-10, DNA Purple Phase II, OCD, EHX Freeze (nieuw), Sherlock Tremit en als laatste de Zvex SHO, waarmee ik een AC30 én een Twin aanstuur.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Komtie:

Dunlop volume>>Dunlop Wah 535q>>pitchblack>>Trebleboost diy>>Boss super overdrive>>tubescreamer newtone 808>>fuzz musikding>>Boss compressor cs-3>>Hardwire cr-7 chorus>>Hardwire dl-8 delay>>ab switch

Op het verlanglijstje staat nog een tremolo en een phase90 plus een goede voeding natuurlijk.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Standaard

Vet board, maar wat heeft die korg tuner voor zin daar?

Standaard

Oeh, even nadenken..... de gitaar stemmen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Oeh, even nadenken..... de gitaar stemmen!
    oeh, da's een knappe tuner!

Standaard

Ja, moderne techniek.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArcticGuitarMonkey Bekijk bericht
    Vet board, maar wat heeft die korg tuner voor zin daar?
    Dankje, en zoals hierboven beschreven die zit op dat board om m'n gitaar te stemmen.
    Als je je afvraagt waarom hij juist op die plaats zit, tja daar was ruimte over en bovendien gebruik je een tuner niet zo vaak en hoeft die dus niet helemaal vooraan op het bord te staan.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Standaard

@refused199 oke als je em niet vaak gebruik kan ik begrijpen, maar tegen de andere mensen: ga nadenken zo bedoel ik het toch niet, omdat hij daar staat zeg ik het EN omdat hij hem heeft gekanteld en daar kom jij bijna niet bij dus ja.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten