Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Standaard

Hi
    Je ziet het als een kat, heb ik het idee. Als dat zo ie: Sorry.

Probeer dat niet te doen. Het is ook geen kat. Alleen een aanmoediging om je talenten een iets meer zelfstandige koers te geven.

Ik vind het vakwerk! Nu nog een geluid, dat iets minder is geënt op je helden.

Ik hoop dat ik nu duidelijker ben.
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Ik hoor gelijk overeenkomsten met Coparck en die band zal je misschien niet kennen dus dan zijn we daar gelijk mee klaar. Sja, het klinkt goed, strikje erom en hop de schappen in. Kijken of er wat bijt.

Die hoes....die lichaamsbeharing die een mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel tekent.. is dat bewust of alleen mijn twisted mind?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik hoor gelijk overeenkomsten met Coparck en die band zal je misschien niet kennen dus dan zijn we daar gelijk mee klaar. Sja, het klinkt goed, strikje erom en hop de schappen in. Kijken of er wat bijt.

Die hoes....die lichaamsbeharing die een mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel tekent.. is dat bewust of alleen mijn twisted mind?
    Ik ken de naam Coparck wel , maar nog nooit naar geluisterd.
    We hebben een oplage van 300 stuks, die we verkopen bij optredens of via mail.

Je bent de eerste die dat zegt over de hoes, I guess it's your twisted mind. Al zie ik er wel een soort van gezicht in

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

...................................
    Hi Dit is leuk!!!
    Een associatie die ik zelf niet had gehad. Zijn die niet eind 2009/begin 2010 gestopt?
    Omdat de rek er eem beetje uit was of zo?

Ik vond dat nogal jammer. Maar dat maakt wel de weg vrij voor een nieuw (moet ik voorzichtig mijn woorden kiezen) en een ietsjes gepolijst geluid.

Ik zie het wel zitten met deze gasten. Talent genoeg.
    Go go go Psyconautjes!!!

Fijn weekend, Gus

Senior Member

Standaard

Dat was een goeie band ja maar op de een of andere manier lukt het soms gewoon niet met bands waar alles aan klopt. Zo gaan die dingen. Het is vooral de poëtische zang wat betreft de Coparck link, deze band is wat dramatischer, de overeenkomst met Muse die je ziet denk ik, met arrangeren en gebruik van tijd effecten.

Senior Member

Standaard

Wij doen ook mee aan ''De Grote Prijs van Nederland'' en daarvoor hebben we jullie stem nodig.

http://www.groteprijsvan.nl/deelnemer/psychonaut/

Facebook is wel nodig om te stemmen.

Binnenkort ook meerdere nummers online!

Senior Member

Standaard

Iedereen hartstikke bedankt voor het stemmen! Om onze blijk van waardering te geven hebben we een extra nummer van de EP online gezet op www.psychonautmusic.com.
    Helaas zijn we 13e geëindigd, maar we kunnen nog geselecteerd worden door de vakjury. We'll keep you posted!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten