Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 168 van 867 EersteEerste ... 68118158166167168169170178218268668 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.671 t/m 1.680 van 8664

Standaard

delays!! inderdaad, ben nogal delayliefhebber. Op dit moment heb ik 3 op mijn board, waarvan PS-2 voornamelijk als octaver (omhoog en omlaag) wordt gebruikt, lekker glitchy! Heel sporadisch als delay vanwege zijn vage sounds. Stiekem baal ik dat ik mijn oude AD-9 eraf heb moeten halen ivm ruimte, maar de DMM klinkt simpelweg te goed en de DD20 komt een heel eind in de buurt van de AD9

Guitars -> Pedals -> Amps

Moderator

Standaard

Tja, de DMM.... het wordt een cliché, maar uiteindelijk kun je er niet omheen als delay liefhebber! Mooi board, zou ik een hoop lol mee kunnen hebben denk ik.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Tja, de DMM.... het wordt een cliché, maar uiteindelijk kun je er niet omheen als delay liefhebber! Mooi board, zou ik een hoop lol mee kunnen hebben denk ik.
    Complete waarheid. Ik wilde er niet zo aan geloven, maar kon uiteindelijk relatief goedkoop 1tje kopen. Vanwege formaat en onhandige voltage zou hij voor thuisgebruik zijn. Toen overleed mijn AD-9 en nam ik voor de gein de DMM mee naar repetitie en woaw; een wereld ging open. Eerst proberen of de DD20 ongeveer gelijk in te stellen was, maar dat bleek onmogelijk. Dus AD-9 en Whammy eraf om plaats te maken voor de DMM. Fantastische sound heeft ie

Standaard

'standaard' R28 of R29 mod, waardoor volume/midboost wat afneemt. Switchbaar gemaakt omdat ik hem soms wel prettig vind en soms niet wil hebben

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    delays!! inderdaad, ben nogal delayliefhebber. Op dit moment heb ik 3 op mijn board, waarvan PS-2 voornamelijk als octaver (omhoog en omlaag) wordt gebruikt, lekker glitchy! Heel sporadisch als delay vanwege zijn vage sounds. Stiekem baal ik dat ik mijn oude AD-9 eraf heb moeten halen ivm ruimte, maar de DMM klinkt simpelweg te goed en de DD20 komt een heel eind in de buurt van de AD9
    Ah! Door de foto leek het pedaal lichter en dacht ik dat het een van de BOSS compressors was.

Tja, de DMM.... het wordt een cliché, maar uiteindelijk kun je er niet omheen als delay liefhebber!
    Inderdaad. Weinig aan toe te voegen!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Ik ben eigenlijk totaal geen delay-liefhebber, maar op de één of andere manier is het toch altijd wel noodzakelijk om er minstens één op mijn plank te hebben. En sinds ik de Memory Boy heb ben ik helemaal om.

Senior Member

Standaard

Ben ik even blij dat ik geen delay-liefhebber ben. Ik heb een T-Rex Reptile, scheelt behoorlijk in de ruimte en de centen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ben ik even blij dat ik geen delay-liefhebber ben.
    Nee, een tremolo op je amp is al wild genoeg he!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Hoho, ik heb inmiddels ook een delay, hoor!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten