Waar moet het anders momenteel staan, smart-ass? Met de Kemper binnenkort als rack unit is het toch ècht fysiek een rack. En nogmaals: als je niks met modeling hebt, kom dan ook niet in die topics. Klaar.
Maar ... ik snap je punt, en van mij mag er best een modeling sub-forum komen, maar dan niet voor elk merk, bijv. Line 6, Fractal, Kemper, etc. Het lastige is alleen om modeling en rack uit elkaar te houden. Bijv. die Line 6 racks (Echo Pro, Mod Pro, etc.); zijn dat modelers of is dat een rack unit? Naar mijn mening is dat een rack unit, ook al emuleren die units bepaalde klassieke effecten, het zijn meer geïnspireerd-door sounds dan dingen die geheel hetzelfde klinken. De Analog Echo w/ Mod moest een Deluxe Memory Man voorstellen, maar klinkt ook totaal niet als een DMM. Wil niet zeggen dat het niet bruikbaar is.
Ik ken heel die kerel niet, dus nergens voor nodig om zo neerbuigend te doen. Ik wil alleen aanduiden dat het rack-gedeelte van GitaarNet vrij dood en verlaten is in vergelijking met de rest van het forum. Daar kun je weinig aan doen ... Als je meer over racks wilt praten is hier, blijkbaar, niet de meest effectieve plaats (meer).
Onzin. Ik ben 25 en gebruik vanalles, rack, pedalen, digitaal, analoog, tape, modelers, software (en dan geen software modeling, bedoel ik). Waarom het een boven het ander verkiezen? Ik vind het altijd wel grappig dat veel rack-gebruikers zich altijd superieur opstellen tegenover al het ander.
Wel ironisch, was jij niet degene die z'n rack het liefst thuis liet en wilde repeteren met een BOSS GT-8? Blijkbaar zit er dan toch wel wat nadelen aan je rack.(overigens sleep ik zelf ook nog racks mee)
Geheel mee eens!
however, ik moet aangeven dat Kemper nu 1 topic heeft en Fractal ook. 1 topic, ieder. Het is niet alsof het hier pagina's volstaat met Kemper, Fractal en de verschillende Axe's. Zoals ik zei: als je niets geeft om modeling, zij het de Kemper of het Fractal spul - waarom dan die topics binnenhoppen en jezelf kapot ergeren? Niet nodig. Als ik een topic-titel zie met iets dat me niet interesseert, dan klik ik er ook niet op ...

Favorieten/bladwijzers