Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Switchcraft 228's zijn duur: http://www.richwood.nl/sc-228-switch...contacten.html
tja switchcraft is moneywise misschien niet het ideale voorbeeld. Ik doelde eigenlijk op de GLS pancake plugs. wat ik ervan weet is dat het zeer goede kwaliteit zou zijn. Heeft t.o.v. de switchcrafts ook soldeer tabs wat gemakkelijk soldeerd in plaats van dat je de binnenkant moet opruwen om de tin een beetje behoorlijk te laten hechten. ze zijn op ebay op veel plekken te vinden en kosten meestal zo'n 20 dollar per 20 stuks.
![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
"Please note: Our website is set up for shipping within the United States only. If you are an international customer and would like to place an order, please send us an email or call us at 714-554-8520 (Monday through Friday from 9am to 5pm Pacific, GMT -7). "
Ik kan ook geen Europese leveranciers vinden, anders had ik wel een setje aangeschaft.
Waar zie jij eigenlijk verschil in tov die budget variant? Zijn er ook nog Nederlandse leveranciers die dat soort pluggen verkoopt, voor dus wel een degelijke kwaliteit?
Budget heeft een plastic washer die smelt zodra je de kabel soldeert met als resultaat een 'spinning barrel'. Ook kun je je ground connectie nergens kwijt: die moet je inklemmen of een stuk wegschuren en daarop solderen, wat de plastic washer weer laat smelten.
Die GLS-jes hebben een 'fiberglass' washer die niet/amper smelt en ze hebben een "gound connection lug"
Een beter antwoord kan ik niet krijgen, bedankt!
Overigens zie ik hier RS pluggen, ik weet niet of dit de budget plug is, maar als ze degelijk zijn is dit een mooi prijsje!
Favorieten/bladwijzers