Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 62
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Die kerels die door hun vrouw en John W. genaaid zijn moeten massaal hun vrouw opgeven voor het programma "Help, mijn vrouw is een zijkwijf..".
    Das ook een goeie voor een nieuw programma.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Ooit gewoon een afspraak gemaakt dat het in een kamermoet passen en dat ik er in moet kunnen zitten. Kwestie van stapelen en op amps kun je zitten tijdens het spelen. Op de plek van een stoel kun je weer gitaren kwijt. En je kunt ze stapelen.......
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

Senior Member

Standaard

Hier thuis is min of meer de afspraak dat de studeerkamer min of meer als stalling gebruikt kan worden en dat de woonkamer deels gebruikt kan worden. We hebben een behoorlijk diepe woonkamer (12mtr) en aan een kant zit de speelhoek van de kleine met al zijn speeltjes en boekjes etc, en daarnaast de versterkers en gitaren. Alles blijft in die hoek aan die kant, met uitzondering van 3 gitaren, die hangen midden in de woonkamer aan de muur als "kunst".
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Hier thuis is min of meer de afspraak dat de studeerkamer min of meer als stalling gebruikt kan worden en dat de woonkamer deels gebruikt kan worden. We hebben een behoorlijk diepe woonkamer (12mtr) en aan een kant zit de speelhoek van de kleine met al zijn speeltjes en boekjes etc, en daarnaast de versterkers en gitaren. Alles blijft in die hoek aan die kant, met uitzondering van 3 gitaren, die hangen midden in de woonkamer aan de muur als "kunst".
    En jij denkt dat de kleine van de gitaren en de versterkers afblijft ? Ikzelf heb een aparte slaapkamer ingeruimd als muziekkamer boven, dus niets in de woonkamer wat de kleine kan aanraken. Kleine kids en gitaarspullen blijft een gevaarlijke combi !

Senior Member

Standaard

Haha, ik ken het, zelf geen kids, maar wel 5 neefjes en nichtjes die laatst een les paul als skippybal gebruikte....
    Gelukkig geen schade.
    Ondanks dat ik alles in een aparte kamer heb staan weten ze toch altijd een manier te vinden om de meest vreemde capriolen uit te halen met spullen die niet als speelgoed bestemd zijn.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Dat valt dus echt heel erg mee. Hij weet nu met 2 3/4 jaar al dat hij niet aan de versterkers en gitaren mag komen. In mijn rek staat een 1/2 accoustisch gitaartje en die is van hem. Als ik aan het spelen ben pakt hij vaak zijn eigen gitaar en is dan heel voorzichtig met de mijne. Heb wel eens gehad dat er een speelgoed autootje door de lucht vloog tegen mijn bookmatched quilted maple topje. Dat was ff schrikken, maar hoort er denk ik gewoon bij. Gitaren zijn gebruiksvoorwerpen. Zolang hij mijn top niet van de cab af sleurt vind ik het prima (zoals hij wel met de flatscreen van het kastje deed )

EDIT: het zijn allemaal fender-style gitaren, dus die mogen gewoon vallen. Je moet ze alleen opnieuw stemmen. Een Gibson breekt af als ie valt, een Fender ontstemt alleen.
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 19 februari 2012 om 12:17
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Ik heb nog nooit gezeur gehoord over teveel dit of dat. Misschien vis ik de niet-zeurders eruit, misschien heeft het iets te maken met hoe de verhoudingen liggen. Ik ben ook geen zeurder... dat zal ook wel schelen.
    Ik gebruik sowieso nooit smoesje, met niks. Ik heb dat nooit gesnapt. Waarom? Het is wat het is.

Mijn huidige vriendin zegt af en toe.. he, ik mis die rode gitaar... die heb je toch niet verkocht he? Of, is deze nieuw? Die ken ik nog niet. Ja, zeg ik dan, die heb ik net uit de states gehaald. Oh, mooi hoor, zegt ze dan. En dat is dat.

Senior Member
    Blog Entries
    243

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nee, niks jokkebrok, er zijn er hier 20....(kan er ook niets aan doen, kopen doe ik graag, maar dat verkopen, vind ik lastig)
    Geteld 20? Of geschat 20, maar werkelijk 40? Da's wat ik bedoelde. Wilde je geen pocher noemen...
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

Senior Member

Standaard

Ik weet het niet precies, het nog een secret stash bij moeders liggen

Senior Member
    Blog Entries
    243

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik weet het niet precies, het nog een secret stash bij moeders liggen
    had ik het niet helemaal bij het verkeerde eind he?
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten