Hij had meer photoshop nodig?![]()
Hij had meer photoshop nodig?![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Van mijn facebook:
CHECK THIS OUT! :
Bas Maas (After forever/Doro) will play on the upcoming european tour and some shows in springs to give me some time to do my other musical adventures. I am still actively in Delain, and I will play live with Delain this year too.
http://site.delain.nl/shownews/compo...rticle/id/2143
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Cool, Timo! Wat goed dat je band begrip heeft voor je carrière buiten Delain om, maar is dit handig met oog op Delain als band?
Cool ja, voor iedereen!
Nouja, handiger dan dat ik zou stoppen. Volgesmij gaat dit heel goed werken!
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Ok, hoop het voor je. Ben je wel nog volledig band-member of hebben ze je alleen voor de promotie van de tours zonder jou uit de foto's gelaten?
Ah, Bas Maas, toffe gozer, zie hem regelmatig bij de gitaarzaak in Heerlen, komt hij regelmatig. Naast zijn carriere bij Doro geeft hij ook nog gitaarles meen ik..
Zag dat jullie in juni in Heerlen spelen, op Parkcity Live met oa Within Temptation, DeWolff, My Favorite Scar en nog wat bands.. Ben je daar dan wel bij?
Mijn eerste optreden is pas op Wacken in augustus ofzo meen ik.
Op de release party na trouwens
Wacken is zeker geen verkeerd festival om je eerste optreden weer te hebben
Trouwens balen van het hele gezeik rondom het uitbrengen van het nieuwe album. Het lijkt me echt frustrerend om iets waar je zo hard aan gewerkt hebt uitgesteld zien te worden vanwege een beslissing van een of andere hoge pief.
Favorieten/bladwijzers