Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 157
    Senior Member

Standaard

Deze goldtop doet me serieus twijfelen over welke LP ik er in de loop van het jaar ga bijkopen. Had m'n zinnen gezet op een zwarte Classic Custom, maar een Traditional of Standard als goldtop (CS is een stapje te ver) is toch ook wel heel erg fraai...

Geweldig "bedankje" zo! Ik was ook heel erg sceptisch bij de eerste posts over dit hele verhaal, maar eind goed-al goed.
    Vroeger: SG Standard, Marshall 8080, BluesDeVille 2x12, Matchless HotBox, Taylor 512, Lowden S35J. Nu/nog: Klassieke zelfbouw o.l.v. Johan Rebergen, Manuel Raimundo, LP Classic Custom Antique Natural, Line 6 Spider Jam.

Senior Member

Standaard

Wat een verhaal zeg! Die LP zal ongetwijfeld erg speciaal blijven voor je. Jaloersmakend is het maar het is je gegund natuurlijk en ook niet zonder het nodige werk geweest.

Senior Member

Standaard

Super vette gitaar, wat zal je daar blij mee zijn
    En ook wat een supervet einde aan een supervet verhaal, ik geloof oprecht dat dhr. Frampton weer heel blij is zijn oude #1 weer in handen te hebben ( ookal zal hij er misschien niet meer op spelen om toch het gevoel erbij het houden).

Toen ik dit verhaal voor het eerst las dacht ik maar aan 1 ding: ga je het de aankomende top 2000 a gogo vertellen? Het lijkt mij erg leuk om jou te horen vertellen over de wonderbaarlijke gebeurtenis. Ik wacht af en ondertussen veel speelplezier op een van de vetste les paul's ever

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht

Toen ik dit verhaal voor het eerst las dacht ik maar aan 1 ding: ga je het de aankomende top 2000 a gogo vertellen? Het lijkt mij erg leuk om jou te horen vertellen over de wonderbaarlijke gebeurtenis. Ik wacht af en ondertussen veel speelplezier op een van de vetste les paul's ever
    Goeie suggestie! Erg leuk, en alle leden dan thuis zeggen, die ken ik van t forum, kom je weer even als nerd in beeld bij je familie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Goeie suggestie! Erg leuk, en alle leden dan thuis zeggen, die ken ik van t forum, kom je weer even als nerd in beeld bij je familie
    En ikke die dan thuis kan zeggen: kijk papa en mama dat was ik die dat voorstelde .

Ik zou het wel netjes vinden als je dan ook mijn naam even erbij zou willen vermelden .

nee grapje hoor :P , maar het lijkt mij wel echt leuk om jou je verhaal daar te zien doen.

Senior Member

Standaard

Ja, of je stuurt een mailtje naar de De Wereld Draait Door. Dan zit je wat eerder in de uitzending.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Lees net op t lp forum dat Peter frampton vanavond op de gitaar speelt tijdens een optreden...
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

ja leuk een Benwave circus! ik moet zeggen dat de gitaar er in het filmpje mooier uit ziet dan op de foto's, desalniettemin een juweeltje zeg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

+1 voor dwdd

Standaard

Bijzonder mooi verhaal, bijzonder mooie gitaar. Gefeliciteerd, Ben!

Frampton tijdens z'n eerste optreden met de gitaar:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten