Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 46

Discussie: Barst in head

Standaard

Bedankt voor de reacties. Billy en ik komen er verder wel uit en ik denk dat dit topic wel gesloten mag worden.

Mijn wantrouwen is zo goed als weg mede door MS en J-P maar ook omdat Billy samen naar een oplossing wil zoeken.

dus wat mij betreft mag deze dicht aangezien mijn echte vraag al beantwoord was

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Wat voor wanpraktijken zijn dat?
    Valt wel mee hoor. Als je iets opgestuurd krijgt en je maakt de doos open en het komt er niet uit als je van de foto's mocht verwachten of wat er in de tekst stond en je krijgt 0 op rekest, zul je toch iets moeten verzinnen om geld of tegemoetkoming te krijgen. Is bij jouw altijd 100% in orde aangekomen zoals belooft? Ik zou wel een beetje pissed off zijn namelijk! Daarbij komt dat TS schijnbaar bekend is met de verkoper en zelfs hier op het forum bekend staat ( wat ik overigens NIET wist, laat dat duidelijk zijn! ) en toch kiest hij ervoor om alles openbaar te maken via dit forum terwijl hij het ook per email, telefoon of PM had kunnen regelen.
    Ik vertel alleen hoe ik er mee om ga als ik mij bezeikt voel. Dus als een levering niet in orde is, maak ik dat kenbaar ( met misschien enige overdrijving, indien nodig ) omdat ik graag datgene krijg wat mij belooft is, zoals ik dat namelijk zelf ook doe.

I rest my case!

Standaard

Haha ik kon de verkoper zeer zeker niet en wist ook niet dat hij hier ook wel eens kwam. Tevens heb ik hier naar mijn mening niks gezet dat hier niet thuishoorde.

maar nogmaals, ik denk dat deze beter op slot kan.

Senior Member

Standaard

Op slot... Waarom?

Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe de verzekering/Post dit gaat afhandelen,
    nu vrijwel duidelijk is dat de verzender geen schuld treft.

Vast staat alleszins dat ik met Paskwal geen zaken doe. Richt je tot diegenen die schuld treffen en overdrijf daar maar tegen !

MS

Senior Member

Standaard

Voor 4 tientjes nieuwe tolex kopen en em es mooi wit tolexen? (of van dat snake leer look?)
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Op slot... Waarom?

Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe de verzekering/Post dit gaat afhandelen,
    nu vrijwel duidelijk is dat de verzender geen schuld treft.

Vast staat alleszins dat ik met Paskwal geen zaken doe. Richt je tot diegenen die schuld treffen en overdrijf daar maar tegen !

MS
    Ik heb het draadje nog maar eens even nagelezen en snap niet zo goed waarom jij zo persoonlijk moet worden?
    Je hoeft het niet met mij eens te zijn natuurlijk maar je kan je ook wat voorzichtiger uitdrukken lijkt mij. Als je nog wat te janken hebt, doe dat dan via PM en dan hebben we het er nog eens over. Helaas zijn er nog al wat mensen die menen andere mensen denken te moeten bezeiken via marktplaats of andere sites en daar maak ik mij kwaad over en daarom reageer ik zo. Dat de persoon in kwestie een bekende van jouw is die ( blijkbaar ) geen blaam treft wist ik niet en TS kennelijk ook niet. Ben ik het alweer uit aan het leggen trouwens.....
    Anyway, doe even rustig oké?

Senior Member

Standaard

Ik doe zo rustig als jij. Noem niet iemand pipo die geen schuld treft. De verkoper mag toch de tijd krijgen om te reageren zeker. Bij een verzekerde verzending moet de Post gewoon worden aangeschreven. Men kan perfect een doos horizontaal laten vallen zodat hetgeen dat erin zit breekt of barst.
    De koper kan de koop trouwens wegens niet tevreden ongedaan maken binnen een termijn na ontvangst, is dat niet wettelijk geldig? Ofwel zendt hij de amp terug en krijgt hij zijn geld terug, ofwel houdt hij hem en betaalt de Post of de verkoper de reparatie...?

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 13 februari 2012 om 01:00

Moderator

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik heb het draadje nog maar eens even nagelezen en snap niet zo goed waarom jij zo persoonlijk moet worden?
    Je hoeft het niet met mij eens te zijn natuurlijk maar je kan je ook wat voorzichtiger uitdrukken lijkt mij.
    Bedenk wel dat je met je oproep aan de topic starter "om het een beetje erger te maken" je in feite vraagt om en beetje te liegen. Daar kun je gepeperde reacties op verwachten. Misschien goed bedoeld van jouw kant, maar zoals je zelf zegt: je kunt je ook wat voorzichtiger uitdrukken.
    Op zijn beurt hoeft Misery S. ook niet laatdunkend te doen door je nickname te verbasteren, zo wordt het allemaal te persoonlijk.

Hoe dan ook: dit kan prima open blijven zodat de topic starter later verslag kan doen van de afloop, op voorwaarde dat er hier NIET verder wordt gegaan met bekvechten. Als iemand toch nog zijn gelijk wil halen kan -ie een berisping tegemoet zien.

Standaard

Soit, zoals gezegd morgen horen wat onze vrienden bij de post zeggen.

Senior Member

Standaard

Ik ben ook wel benieuwd hoe de post om gaat met deze schade. Is het niet zo dat als de ontvanger voor ontvangst getekend heeft, dat hij daarmee al aangeeft het pakket in goede staat ontvangen te hebben ?
    En wie is in dit geval de begunstigde van de verzekering? Is dat de versturende of de ontvangende ? Volgens mij namelijk degene die verstuurd. In dat geval wordt er dus uitgekeerd aan degene die verstuurt/verkoopt, zoals in een eerdere reactie aangegeven. Daar heb je dus als ontvanger niet veel aan als de verkopende partij van kwade wil is.
    Goed, ik ben benieuwd hoe de post er mee om gaat.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten