Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 46

Discussie: Barst in head

Standaard

Ah oke, dan zal het waarschijnlijk niks worden.

Zelf klote was ik ook al aan het denken maar er is geen speling te krijgen in het hout dus dan ik of zelf een nieuwe kast moeten bouwen of misschien alleen de gebarsten plaat vervangen (als dit uberhaupt mogelijk is)

Senior Member

Music

In dat geval je verlies nemen en opknappen dat ding. Haal de versterker eruit en repareer dat stuk zo goed als mogelijk en vervang het het stukje tolex. Je zal het altijd wel blijven zien maar het belangrijkste is dat je versterker het gewoon goed doet. Als je niets terug krijgt van die gast kun je overwegen om 'm te rapporteren bij de verkoopsite. Hij zal in ieder geval een melding krijgen (voor wat dat waard is....).

Senior Member

Standaard

Hallo,

Ik ben intussen te weten gekomen wie het is. Het is een Belgische kerel van het Gearspot forum. Ik heb er zelf ook al zaken mee gedaan. het is een super goeie gast, die je nooit in de zak zou zetten. Dit moet dus tijdens het transport gebeurd zijn. Postte dit net, vindt het ook zeer vervelend.
    Vraag is natuurlijk of het verzekerd verzonden is. Dan moet je normaal gezien schadevergoeding krijgen. Maar zoals ik deze beschadiging zie, is deze vrijwel onzichtbaar te repareren moest je niets krijgen.

MS

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Heb je die pipo waar je 'm van gekocht hebt geconfronteerd met de foto's? Is het via marktplaats gegaan of (ver) over de grens want in dit laatste geval zul je waarschijnlijk weinig bereiken. Ik heb eens een body opgestuurd gekregen waar in de advertentie werd beweerd dat het een solid body was en dat is in mijn beleving massief hout. Maar het was multiplex. Gezien de afstand kon ik niet veel bereiken maar ik heb 'm net zo lang blijven bestoken met mail tot dat hij mij de helft van het geld terug overmaakte. Toch iets!
    Probeer hem eens met jouw verhaal te confronteren en maak het nog iets erger...met een beetje geluk doet hij water bij de wijn. En anders toch Post.NL aansprakelijk stellen want hij was volgens jouw verzekerd.
    Wat voor wanpraktijken zijn dat?

Senior Member

Standaard

Inderdaad, belachelijk. Hij zit hier ook op het forum trouwens.
    Dit is een zaak voor de verzekering, als hij zo opgestuurd is.
    Die verkoper moet in dat geval helemaal niets...

MS

Standaard

Héhé, ik word nog beroemd. Nope amp was volledig in orde hoor toen ik hem verzende.
    Tja we zien wel heb het aangegeven aan de post. Ik hoor het wel anders stort ik de
    helft van het geld terug ofzo. Post vs Billy 4-0

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Da's wel zuur. Ik merk de laatste tijd wel meer dat de post vrij onvoorzichtig is met dingen (zelf ook meegemaakt met een gitaarkoffer)... Alleen vreemd dat de doos dan ongeschonden is. Weet je nog in welke doos je het verstuurd hebt? (als de TS dan een andere doos heeft, dan weet je waar het probleem zit).
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Da's wel zuur. Ik merk de laatste tijd wel meer dat de post vrij onvoorzichtig is met dingen (zelf ook meegemaakt met een gitaarkoffer)... Alleen vreemd dat de doos dan ongeschonden is. Weet je nog in welke doos je het verstuurd hebt? (als de TS dan een andere doos heeft, dan weet je waar het probleem zit).
    Weet ook niet hoe het zou kunnen gebeurt zijn. Doos was er 1 van een splawn amp head.
    Hing normaal zelfs nog gegevens van mij op toen dat ze werd opgestuurd.

Senior Member

Standaard

Even voor de goede orde, ik heb al vaker zaken gedaan met Billy en onderschrijf het verhaal van Misery Signals volledig, hij is 100% te vertrouwen en zou nooit een ander zo een loer draaien. Ik ga echt uit van transportschade hier. Daar ben je als het goed is voor verzekerd! Als ik die gasten van TNT met dozen zie gooien denk ik ook wel eens dat dat niet altijd goed kan gaan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Probeer hem eens met jouw verhaal te confronteren en maak het nog iets erger...met een beetje geluk doet hij water bij de wijn.
    Neee,dat is lekker netjes...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten