Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27
    Senior Member

Standaard Paul Mccartney in Ahoy

Zie net op het net dat hij 15 maart a.s. in het prachtige Rotterdam komt optreden.
    Laatste keer dat Paul in Nederland was, was een paar jaar geleden in het Gelredome. Ik had van mijn beste vriend kaarten gehad voor mn verjaardag maar lag met het concert met koorts op bed . Dit jaar de herkansing, en ook nog eens bij mij om de hoek

Meer mensen die van plan zijn te gaan??
    !Rock 'n Roll!

Senior Member

Standaard

Zou graag gaan maar zag net dat de kaarten 97 euro kosten. De goedkoopste plekken zijn nog 87 euro's. Dat is me wat te gortig.

Senior Member

Standaard

De man is al wat op leeftijd, overlijdensrisico is meeverzekerd...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterX Bekijk bericht
    Zie net op het net dat hij 15 maart a.s. in het prachtige Rotterdam komt optreden.
    Het optreden is op 24 maart, op 15 maart begint de voorverkoop

Senior Member

Standaard

Ik heb een gezin van 5. En ik kan niet meer naar concerten. Als de prijzen zo liggen. Vroeger kon je kaarten kopen van 37,50 in guldens. Praat ik over 1998. Nu in 2012 is het 98 euro. 37,50/2,2=18 euro (afgerond). Dus van 18 euro naar 98 euro. De kaartjes zijn nu 5x (bijna 6x) over de kop gegaan. Dus waar ik vroeger voor 100 euro klaar was (en zeg nog es 50 euro drankjes) Ben ik nu bijna 500 euro kwijt. Voor mij en mijn gezinsleden....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Ik heb een gezin van 5. En ik kan niet meer naar concerten. Als de prijzen zo liggen. Vroeger kon je kaarten kopen van 37,50 in guldens. Praat ik over 1998. Nu in 2012 is het 98 euro. 37,50/2,2=18 euro (afgerond). Dus van 18 euro naar 98 euro. De kaartjes zijn nu 5x (bijna 6x) over de kop gegaan. Dus waar ik vroeger voor 100 euro klaar was (en zeg nog es 50 euro drankjes) Ben ik nu bijna 500 euro kwijt. Voor mij en mijn gezinsleden....
    Je hebt gelijk, maar je stelt het zo wel erg dramatisch. Als je hierheen gaat, kun je beter met een vriend/vriendin gaan. Anders is het financieel gewoon onmogelijk. Als je wel met je gezin ergens heen wilt, dan kun je beter een goedkoper poppodium opzoeken. Bij de meeste poppodia is een kaartje voor een leuke band(+ nog iets in het voorprogramma) iets meer dan een tientje. Dat is best te doen!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    De prijzen liggen niet "zo", dit is Paul McCartney. Voor 18 euro pp kan je nog naar genoeg concerten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    De prijzen liggen niet "zo", dit is Paul McCartney. Voor 18 euro pp kan je nog naar genoeg concerten.
    De man heeft fantastische muziek gemaakt, maar live vind ik het bar Slecht! Heb 'm 1x gezien en ben zwaar teleurgesteld, z'n stem is echt niet meer wat 't geweest is en het was een rommeltje.. Muzikaal was het wel ok.. No way dat ik ooit nog zoveel geld voor een concert uit ga geven.. (Pink Floyd misschien, maar die treden toch niet meer op, dus dat kan ik makkelijk zeggen.. )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ja inderdaad. 97 euro vind ik wel een uitschieter. Hoorde laatst dat bij Madonna ook zulk soort bedragen gevraagd worden. Dat soort figuren kunnen zich zulke vraagprijzen permitteren en toch uitverkopen. De gemiddelde concerten zitten denk ik zo tussen de 30-50 euro

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

voor een artiest die ik bijzonder vind maar die ik niet adoreer vind ik het ook veel. te veel. maar voor een marathonvoorstelling eerste rang van het Appeltheater leg ik 't zo neer.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten