upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Van Wiki:
Pils of pilsener – Het "gewone" bier in het grootste deel van de wereld. In Nederland, België en Duitsland heeft vrijwel elk café ten minste één pilsener op de tap. Sommige brouwers brengen behalve het gewone pils ook een urtyp op de markt, dat wat bitterder van smaak is en vaak ook een hoger alcoholpercentage.
Dortmunder – Een bierstijl uit Dortmund. Donkerder en voller dan pils.
Bokbier – Een bier met een bitterzoete, moutachtige smaak, vaak donker van kleur en sterker dan een pils. Oorspronkelijk afkomstig uit het Duitse Einbeck. De Nederlandse bockbieren wijken nogal af van het Duitse prototype en zijn soms zelfs bovengistend. Bockbieren worden vaak als seizoensbier verkocht, bijvoorbeeld in de herfst.
Rookbier – Typisch voor Bamberg is dit ondergistende bier waarbij de mout is gerookt. Het bier heeft dan ook een gerookte smaak die aan ham of gerookte paling doet denken.
Bocht - een groezelig gerstennat met een groen/bruine kleur, met de geur van een natte wolle jas. La Chouffe is een bekend voorbeeld.
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
http://madriaens.wix.com/morris
----------------------------
Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)
Vergelijk onderling met de de grote en kleine polytune: de kleine polytune doet het IMHO beter dan de grote. Reageert een heel klein beetje sneller. Maar vooral: de polytune-mode van de kleine werkt beter (doet minder "raar" ) dan de grote. Ik vermoed dat toch in de nieuwe mini-versie stiekem iets andere (nieuwere) software in zit...
BUMP: ik heb het een tijdje met de Polytune Mini geprobeerd en ben er 100% van overtuigd dat het een waardeloos apparaat is.
Ergens in deze thread werd al gezegd dat je EXACT even hard moet aanslaan in poly en single modus om dezelfde stemming te krijgen, wat er voor mij voor zorgde dat ik maar bleef stemmen: single goed, poly fout, terug naar single, etc. Op het podium ook: ff snel checken of alles nog goed staat (alles aanslaan) blijken er 3 snaren ontstemd. Ga je naar single om ze te stemmen, zijn ze wel goed.
Het idee is leuk, maar ik zweer bij mijn Turbo Tuners.
De bump hebben jullie hier aan te danken: http://www.ebay.nl/itm/171153199331![]()
Na mijn polytune en polytune mini ben ik ook weer terug bij mijn Boss TU-3. MET fantastisch klinkende BUFFER.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers