Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Standaard

Hoi,

Ik zal mijn wensen nog wat scherper zetten. Ik wil graag polytone stemmen dat is super handig op het podium als je tijdens een nummer iets hoort en dankt heejjj volgens mij is de gitaar niet helemaal zuiver. Even het pedaal intrappen alle snaren aanslaan en die snaren die out of tune zijn snel stemmen. Dus ik wacht even af wat ervaringen zullen gaan zijn met de tc mini polytone en die van Korg. Ik weet zo niet of er nog andere merken zijn die ook poly-stemmen.

Gr. Rupke.

Senior Member

Standaard

Hardwire HT-6 is ook een polytuner. Ik kan me zo voorstellen dat Boss over een tijdje ook met een polytuner komt. De aankomende Musik & Messe is een uitgelezen moment om 'm te introduceren.

Senior Member

Standaard

Dat hele polytune gedoe is gewoon één grote bullshit. Het is wel leuk. Maar je gaat er nooit echt me stemmen. Het kan handig zijn om te kijken of je ontstemd bent. IK heb de tc polytune maar gebruikt het poly gedeelte nooit. Maar ik vind de TC wel lekker duidelijk, maar heeft soms wel gekke nukken.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Ik gebruik het polytune stemdeel juist veel!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Ik heb de Polytune mini gisteren binnengekregen. Hij is echt klein, een echte spacesaver, terwijl het display prima afleesbaar is. Werkt ook perfect en zeer accuraat, ben nog geen kuren tegengekomen. Knap hoe ze dit zo klein (en voor die prijs) hebben kunnen maken.

Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Ik heb de Polytune mini gisteren binnengekregen. Hij is echt klein, een echte spacesaver, terwijl het display prima afleesbaar is. Werkt ook perfect en zeer accuraat, ben nog geen kuren tegengekomen. Knap hoe ze dit zo klein (en voor die prijs) hebben kunnen maken.
    Heb je 'm toevallig kunnen vergelijken met de maxi?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Heb je 'm toevallig kunnen vergelijken met de maxi?
    Niet gelijktijdig, maar ik heb de grote broer wel al een paar keer onder handen gehad. Qua features heeft de mini geen strobe mode, wel drop D, geen usb en geen 9V uit. Ook kan ie niet met batterij worden gebruikt. De strobe mode gebruik ik toch al niet, want daar krijg ik op het podium met een paar glazen bier achter mijn kiezen toch al spontaan evenwichtsstoornissen van.
    Qua gebruik vind ik de mini wat stabieler overkomen maar dat kan ook aan de gitaar hebben gelegen die ik destijds met de grote broer gebruikte. Het zal wel niet veel van elkaar verschillen. Ik heb hem nu een weekje, maar ik ben heel tevreden. Jammer dat er standaard geen Buzz Feiten offset in zit maar voor de rest is hij extreem nauwkeurig, ik heb mijn gitaren perfect kunnen intoneren. Ook op het podium is hij snel, precies en goed afleesbaar. Aanrader als je beperkte ruimte hebt!

Morris

Senior Member

Standaard

Aanrader als je beperkte ruimte hebt!
    Hij is ook €10,- goedkoper dan z'n grote broer

De handleidingen zijn bijna identiek, dus qua functies zullen ze elkaar niet veel ontlopen.

Ik ben bang dat ik er gewoon 1 bestel en dan later maar besluit of hij handig is

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Hij is ook €10,- goedkoper dan z'n grote broer

De handleidingen zijn bijna identiek, dus qua functies zullen ze elkaar niet veel ontlopen.

Ik ben bang dat ik er gewoon 1 bestel en dan later maar besluit of hij handig is
    Precies, zo doe ik dat ook altijd ;-)

Senior Member

Standaard

Precies, zo doe ik dat ook altijd ;-)
    Zo herkenbaar!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten