Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 154 van 866 EersteEerste ... 54104144152153154155156164204254654 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.531 t/m 1.540 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvD. Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvD. Bekijk bericht
    @Buzzel:
    Gitaar of Monotron switch -> Boss PS-3 -> Polytune -> Proteus -> Green Ringer -> Bad Horsie -> Ibanez FL9 -> Blues drive -> Schredder -> Nova Delay -> Reverb -> Tremolo -> AMT F1 -> amp/pa.
    Het is een hele lijst als ik het nu zo lees maar er is eigenlijk geen pedaaltje dat ik kan missen in onze setlist op dit moment.
    Ik ben trots op mijn Boss PS-3 action met light dependant resistor! =D

@muziekschuur:
    Midi kan de monotron niet en als filter op gitaar zou je volgens mij het signaal moeten converten. Ik gebruik hem gewoon zoals hij is. Via mijn distortion en in een amp gaat hij precies even hard als mijn gitaar. Gooi er wat delay overheen en de Proteus step/hold filter en je hebt een oneindige speeltuin vol ambient synth meuk.

zoon van Piet:
    De beep is leuk. Het is een Dan Armstrong Greenringer en met je neck pickup en wat hoge noten zegt je gitaar letterlijk "beep!".
    Mijn maat heeft mijn monotron en die van hem voorzien van line out(geen ruis meer) dus de koptelefoon amp gebypassed en voorzien van CV ongangen voor Gate, cut off en pitch, en nu figureren ze leuk samen met de Moog CP-251, MF-102, MF-103 en de memoryboy dlx.
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hm, daar wil ik er ook zeker 2 van. Ik weet niet hoe ze in de verzendkosten zitten, maar anders een gezamenlijke inkoop?
    Ik doe mee!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Al weer een update: Fulltone Deja vibe is nieuw en de Trex fuel tank jr (aanrader!).
    Ik hoop dat deze opstelling voorlopig wel weer afdoende is. Gisteren de hele middag zitten klooien met kabels en snoeren, en 's avonds bij een optreden werkte alles gelukkig perfect!
    (was wel ff stressen om alles op tijd klaar te hebben)

Laatst gewijzigd door rocker_71; 29 januari 2012 om 14:11
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VDB Bekijk bericht
    - Fulldrive 2 is gemod zodat er ook geswitched kan worden tussen FM en Vintage mode.
    Hoe, wie, wat, waar? Dat wil ik ook kunnen met m'n Fulldrive, maar dan schakelen tussen comp cut en vintage. Voor sommige 'chunkachunk' stukjes geeft die comp cut stand net even een beetje meer mee en maakt het toch strakker, maar ik vind die stand niet altijd fijn, vandaar.

Geweldig pedaal overigens, geen spijt van dat ik deze gekocht heb.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Al weer een update: Fulltone Deja vibe is nieuw en de Trex fuel tank jr (aanrader!).
    Ik hoop dat deze opstelling voorlopig wel weer afdoende is. Gisteren de hele middag zitten klooien met kabels en snoeren, en 's avonds bij een optreden werkte alles gelukkig perfect!
    (was wel ff stressen om alles op tijd klaar te hebben)

nice!!! Rockcase, Polytune, OCD en Mudhoney heb ik, Distortron heb ik gehad en de Deja Vibe staat nog op mijn lijstje !

niets te zeggen dus dan een tof bord met vette pedalen !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

De Full-drive heb ik zelf aangepast, gewoon schakelaar bijzetten en verbinden met de mini-toggle. Werkt echt wel goed en geeft meer overdrive sounds. Voor de comp cut zou dit wel serieus volume verschil geven ... dikke knop op de volume pot kan een oplossing zijn. Dat is zowiezo handig om af en toe wat volume bij te geven.

Doet er me ook aan denken ... ik heb zo goed als alle LEDs op mijn pedalen door bright LEDs vervangen zo blijft alles zichtbaar, ook in open lucht als de zon er op schijnt. De fulldrive heeft ook interne kleine pots die de intensiteit kunnen regelen van de LED's. Bij maximum intensiteit vind je je pedaal nimmer terug van het licht in je ogen ...

Have fun!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    nice!!! Rockcase, Polytune, OCD en Mudhoney heb ik, Distortron heb ik gehad en de Deja Vibe staat nog op mijn lijstje !

niets te zeggen dus dan een tof bord met vette pedalen !
    Wow, dan hebben we veel gemeen.
    (da's bijna eng haha)
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VDB Bekijk bericht
    De Full-drive heb ik zelf aangepast, gewoon schakelaar bijzetten en verbinden met de mini-toggle. Werkt echt wel goed en geeft meer overdrive sounds. Voor de comp cut zou dit wel serieus volume verschil geven ... dikke knop op de volume pot kan een oplossing zijn. Dat is zowiezo handig om af en toe wat volume bij te geven.
    Hoezo volumeverschil eigenlijk? Ik merk geen noemenswaardig verschil tussen comp cut en vintage. Wel dat de comp cut stand iets wat strakker en moderner is.

Ik heb de mosfet versie. Misschien dat de switch tussen mosfet en standard te gebruiken is voor een soortgelijke oplossing als op de jouwe, mits ie dan vast op de mosfet stand blijft staan. Ik zal 's rondmailen, kijken of iemand me kan helpen met het ombouwen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Hoezo volumeverschil eigenlijk? Ik merk geen noemenswaardig verschil tussen comp cut en vintage. Wel dat de comp cut stand iets wat strakker en moderner is.

Ik heb de mosfet versie. Misschien dat de switch tussen mosfet en standard te gebruiken is voor een soortgelijke oplossing als op de jouwe, mits ie dan vast op de mosfet stand blijft staan. Ik zal 's rondmailen, kijken of iemand me kan helpen met het ombouwen.
    Ik heb beide versies: de "gewone" FD2 en de mosfet versie. Bij de "gewone" versie geeft de toggle in verschillende standen veel meer volumeverschillen dan bij de mosfet versie. Als je de mosfet versie in "de gewone stand" zet, klinkt ie nog steeds niet als de oudere versie....

En als ik eerlijk ben, klinkt de niet-mosfet versie (dus de oudere) wel wat lekkerder!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaguwar Bekijk bericht
    Bump voor je Fuzz King
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten