Woa.... die 330
2500 dollar... hoeveel euro gaat dat worden denken jullie?
Woa.... die 330
2500 dollar... hoeveel euro gaat dat worden denken jullie?
Te Koop: - Boss DS-2 Turbo Distortion (ruilen kan ook)
Hi
Zal zeker weer aan mij liggen, maar als ze weer een paar van die volledig dooie sjaken hebben afgestoft, die een uur lullen over P90's..... (nog altijd mijn favoriete pick up).
Die gasten zijn al 5 jaar dood, maar weten het zelf nog niet.
Volgens mij net als over wippen. Die gasten die er alleen maar over kletsen brengen er weinig van terecht doorgaans. Hoe dan ook: Het suffe filmpje laat mij niet met rokende schoenzolen naar de winkel rennen.
Op gelul kun je niet spelen, als variatie op een uitspraak van een Amsterdams gemeenteraadslid.
Vriendelijke groet, Gus
Mwah, Greg Koch is toch een redelijk begenadigd speuler hoor.
Bij die ES krijg ik eerder het idee dat het stof er net vanaf is gehaald. Ik merk bij mezelf ook steeds meer een tendens van het afzetten tegen vintage en alles wat er op moet lijken. Het filmpje is nog net niet zwart/wit man.Ik heb niks tegen bestaande modellen, maar steeds meer tegen de reissues en dergelijke. Doe er dan iets leuks mee, denk ik dan en niet weer hetzelfde uitbrengen.
Die blauwe SG vind ik er dan bijvoorbeeld wel weer kek uitzien. Nou ja, de Bigsby had van mij niet gehoeven...
Als je Greg Koch zit af te zeiken ben je echt cluelessJa oké, er owrdt niet gespeeld in dit specifieke filmpje, maar zoek maar eens op hem op Youtube.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
dat gibson nu pallisander haalt uit Florida vind ik zeer respectabel. ik vraag me alleen nog wel af hoe snel ze dat hout laten groeien... laten ze het relatief rustig groeien, zodat over 50 jaar geoogst kan worden, of sneller, 10, 20 jaar?
en welk soort pallisander hebben ze? cubaans? braziliaans?
Een paar filmjes uit de Gibson Customshop:
Nog 1!
Favorieten/bladwijzers