Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 989 van 1797 EersteEerste ... 489889939979987988989990991999103910891489 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.881 t/m 9.890 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Gelukkig zijn de neckpockets niet gespoten, dus is het vrijwel altijd te zien met wat voor hout je te maken hebt, of ze nu dekkend gepoten zijn op niet
    ghe ghe, ik zat erop te wachten, wie als eerste dit ging zeggen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Ja maar ga jij een hals in de winkel afschroeven? En dan nog kunnen ze verschillende stukken hout hebben gebruikt ene helft basswood en ander helft elzen oid

lees dit dan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    lees dit dan
    ooit al gezien? een helft elzen andere helft lindehout? ...
    je zegt dat de squiers van bij young chang niet altijd van lindehout waren, waar baseer je dat op? en wie zegt er dat de body niet vervangen was achteraf als het niet om lindehout gaat?
    no life without music

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pueblo Bekijk bericht
    je zegt dat de squiers van bij young chang niet altijd van lindehout waren, waar baseer je dat op? en wie zegt er dat de body niet vervangen was achteraf als het niet om lindehout gaat?
    Ha ha vaak zat ,waarop ik dat basseer?omdat je de details op een gegeven moment weet als je veel stratocaster hebt gehad

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pueblo Bekijk bericht
    En vooral bij de dekkende kleuren nemen ze het niet zo nauw ,om te kiezen voor twee verschillende houtsoorten ,niet allemaal hoor ,maar het gebeurd wel

Senior Member

Standaard

Als reactie op mijn advertentie waarin ik mijn Peavey Deuce (top) aanbied kreeg ik vandaag een reactie of ik interesse had in een ruilvoorstel met twee Behringer Eurolive B1520 speakers. Omdat de Deuce van origine een combo was is deze omgedoopt tot head en zoiets is natuurlijk moeilijk(er) te slijten op de tweedehandse markt. Normaal gesproken ben ik niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen maar ruilen tegen iets wat beter in de markt ligt is wellicht wel handig. Nu heeft Behringer niet echt een goede naam op gitaargebied, maar voor audio systemen zouden ze beter zijn begrijp ik. Ik heb er zelf echter totaal geen ervaring mee.

Vraag is dus of het interessant is om mijn top (waar ik op Marktplaats € 200,- euro voor vraag) te ruilen tegen twee Behringer speakers. Of is dit grote rommel die niet makkelijker te verkopen is dan mijn Deuce?
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Als reactie op mijn advertentie waarin ik mijn Peavey Deuce (top) aanbied kreeg ik vandaag een reactie of ik interesse had in een ruilvoorstel met twee Behringer Eurolive B1520 speakers. Omdat de Deuce van origine een combo was is deze omgedoopt tot head en zoiets is natuurlijk moeilijk(er) te slijten op de tweedehandse markt. Normaal gesproken ben ik niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen maar ruilen tegen iets wat beter in de markt ligt is wellicht wel handig. Nu heeft Behringer niet echt een goede naam op gitaargebied, maar voor audio systemen zouden ze beter zijn begrijp ik. Ik heb er zelf echter totaal geen ervaring mee.

Vraag is dus of het interessant is om mijn top (waar ik op Marktplaats € 200,- euro voor vraag) te ruilen tegen twee Behringer speakers. Of is dit grote rommel die niet makkelijker te verkopen is dan mijn Deuce?
    heb je nog wel kans dat je daar makkelijker 200 voor vangt volgens mij.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/516868460

beslist geen Fender Telecaster.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Die vorm van de kop... niet te geloven.
    147-c Guitars

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten