Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Misschien kan je toelichten op welk gebied je vragen hebt.
    Dan kunnen we je wat gerichter helpen.

    Of is het over alles wat gitaren en gitaar spelen betreft.
    Hoe dan ook : je bent hier op het goede adres.

    Succes !
    Eigenlijk alles wat gitaren en gitaar spelen betreft. Laten we zeggen... mijn vriend heeft laatst me wat uitgelegd over gitaren herkennen en vormen enzo en een deel van dat heb ik gesnapt... En tot daar reikt mijn kennis van gitaren een beetje. Ik wil er gewoon meer van snappen, waarom sommige gitaren nu precies bijzonder zijn, wat alles nou precies doet, maar ook over gitaar spelen zelf.
    Is dat wat duidelijker of ben ik nog te vaag?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellome Bekijk bericht
    Ik dacht dat gitaren eerder als meisjes gezien dan als dat?
    Dat ligt er maar aan wie ermee speelt...
    Heel slecht, zo kan ik er nog wel een paar verzinnen, maar probeer dat toch een beetje te vermijden..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Dat ligt er maar aan wie ermee speelt...
    Heel slecht, zo kan ik er nog wel een paar verzinnen, maar probeer dat toch een beetje te vermijden..
    Heel heel slecht :P

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellome Bekijk bericht
    Eigenlijk alles wat gitaren en gitaar spelen betreft. Laten we zeggen... mijn vriend heeft laatst me wat uitgelegd over gitaren herkennen en vormen enzo en een deel van dat heb ik gesnapt... En tot daar reikt mijn kennis van gitaren een beetje. Ik wil er gewoon meer van snappen, waarom sommige gitaren nu precies bijzonder zijn, wat alles nou precies doet, maar ook over gitaar spelen zelf.
    Is dat wat duidelijker of ben ik nog te vaag?
    Heel duidelijk, bereid je maar voor, er ligt een woud van modellen, uitvoeringen, verschillende bouwjaren, gemod of niet, voorkeuren enz enz enz

    Maar, let wel: over smaak valt niet te twisten, dat is 1 ding wat je ws heel snel duidelijk zal worden.....

    Prettige wedstrijd!
    Laatst gewijzigd door Rizz; 20 januari 2012 om 15:54
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellome Bekijk bericht
    Eigenlijk alles wat gitaren en gitaar spelen betreft. Laten we zeggen... mijn vriend heeft laatst me wat uitgelegd over gitaren herkennen en vormen enzo en een deel van dat heb ik gesnapt... En tot daar reikt mijn kennis van gitaren een beetje. Ik wil er gewoon meer van snappen, waarom sommige gitaren nu precies bijzonder zijn, wat alles nou precies doet, maar ook over gitaar spelen zelf.
    Is dat wat duidelijker of ben ik nog te vaag?
    Dan vooral de topics over elektrische en akoestische gitaren eens doornemen. Met name de topics waar mensen advies voor een te kiezen gitaar vragen kunnen 'leerzaam' zijn.
    Dus : zet 'm op !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Dan vooral de topics over elektrische en akoestische gitaren eens doornemen. Met name de topics waar mensen advies voor een te kiezen gitaar vragen kunnen 'leerzaam' zijn.
    Dus : zet 'm op !
    Oke thanks, bedankt voor het advies

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Heel duidelijk, bereid je maar voor, er ligt een woud van modellen, uitvoeringen, verschillende bouwjaren, gemod of niet, voorkeuren enz enz enz

    Maar, let wel: over smaak valt niet te twisten, dat is 1 ding wat je ws heel snel duidelijk zal worden.....

    Prettige wedstrijd!

    Ik weet het, daarom wil ik er meer over leren - al die namen en soorten en alles wat steeds langskomt, ik snap er helemaal niets meer dan!:P
    The game is on

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top