Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 987 van 1797 EersteEerste ... 487887937977985986987988989997103710871487 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.861 t/m 9.870 van 17961
    Senior Member

Standaard

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=153244

Niet zo zeer een twijfel, maar had John Denver een strat die er zo uit zag? Slagplaat zit wel goed vast btw

Senior Member

Standaard

Leuk dat kleurverschil in de slagplaten.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht

Niet zo zeer een twijfel, maar had John Denver een strat die er zo uit zag? Slagplaat zit wel goed vast btw
    Had John Denver überhaupt een Strat? Ik denk dat er hier sprake is van naamsverwarring, maar weet niet wie er evt. dan wel bedoeld wordt.
    Neemt niet weg dat ik het lelijk vind en bovendien met belachelijk veel schroefjes en niet strak gezaagd. Kortom,
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Ik heb sterk het vermoeden dat ie een en ander door elkaar haalt.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/521648771

Mijn hemel wat een geleuter.

Deze hals is gewoon gemaakt in Korea, door Young Chang.
    Met de hals is kwalitatief niets mis (fretjes zijn wel aan de zachte kant), maar deze heeft echt helemaal niets te maken met de Squiers uit Japan

Senior Member

Standaard

Die leeft in een andere wereld , word vanzelf een keer wakker.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/521648771

Mijn hemel wat een geleuter.

Deze hals is gewoon gemaakt in Korea, door Young Chang.
    Met de hals is kwalitatief niets mis (fretjes zijn wel aan de zachte kant), maar deze heeft echt helemaal niets te maken met de Squiers uit Japan
    Is geen geleuter hoor, deze E serie Squiers zijn gemaakt van old stock Fender / Squier Japan parts is de eerste serie uit Korea zijn 50ies /60 ies reissiue halzen kan je ook zien bij de hiel zit fabriek af een rondje dat is opgevuld met hout bewijst dat dit de reissiue halzen zijn met trussrod afstelling hielzijde ,Deze halzen zitten ook op de Silver series uit Japan ,verder kan je het zien aan de Gotoh mechanieken, Fender tremolo zadels ,body sss freezing pups en elektronica wel koreaans

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Is geen geleuter hoor, deze E serie Squiers zijn gemaakt van old stock Fender / Squier Japan parts is de eerste serie uit Korea zijn 50ies /60 ies reissiue halzen kan je ook zien bij de hiel zit fabriek af een rondje dat is opgevuld met hout bewijst dat dit de reissiue halzen zijn met trussrod afstelling hielzijde ,Deze halzen zitten ook op de Silver series uit Japan ,verder kan je het zien aan de Gotoh mechanieken, Fender tremolo zadels ,body sss freezing pups en elektronica wel koreaans
    Nou dus niet.

young Chang maakte de halzen en body's zelf.

De Squiers uit Korea kregen verschillende letters om de fabrikanten uit elkaar te houden E = Young Chang C = Cort S = Samick

De Koreaanse fabrikanten hebben weliswaar restpartijen onderdelen gekregen uit Japan, maar dit beperkte zich tot verschillende soorten hardware, zoals mechanieken, bruggen, zadels en slagplaten.

body's en halzen werden gewoon in Korea gemaakt.

Young Chang maakte gewoon veruit de betere Squiers, waarbij de body's van baswood waren, in tegenstelling tot de Fenix gitaren van Young Chang, die over het algemeen een elzen body hadden

Ik heb jouw advertentie ook wel gezien hoor en die klopt ook niet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nou dus niet.

young Chang maakte de halzen en body's zelf.

De Squiers uit Korea kregen verschillende letters om de fabrikanten uit elkaar te houden E = Young Chang C = Cort S = Samick

De Koreaanse fabrikanten hebben weliswaar restpartijen onderdelen gekregen uit Japan, maar dit beperkte zich tot verschillende soorten hardware, zoals mechanieken, bruggen, zadels en slagplaten.

body's en halzen werden gewoon in Korea gemaakt.

Young Chang maakte gewoon veruit de betere Squiers, waarbij de body's van baswood waren, in tegenstelling tot de Fenix gitaren van Young Chang, die over het algemeen een elzen body hadden

Ik heb jouw advertentie ook wel gezien hoor en die klopt ook niet.
    Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest,Check de Japanse Fender E serie halzen ,heb ze allebei hier liggen, zijn exact dezelfde halzen stringtrees ,tuners etc

Check ook 21 frets.com JV site,Staat mijn Squier SQ op body geheel van hard ash plus heeft een orginele cloth wired JV pickup,Daarmee wil ik zeggen dat men niet altijd doet wat men adverteerd,Mijn Squier E serie is van Elzen of hardash vrij zware body, zeker geen basswood.

Ook Fender USA claimt dat hun bodies van elzen zijn of Ash terwijl er velen zijn gemaakt van Basswood,Ook herinner ik me jou Fender MIK rode waarin je zegt dat de switch USA is, nee dat klopt lekker.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten