Wat liggen stoeien met Gimp (open source photoshop) en dan krijg je dit als ontwerp voor de multi-scale kop ...
Ik vind het toch moeilijk om daar een degelijk ontwerp van te maken.
Heeft er iemand opbouwende comment???
s.
Wat liggen stoeien met Gimp (open source photoshop) en dan krijg je dit als ontwerp voor de multi-scale kop ...
Ik vind het toch moeilijk om daar een degelijk ontwerp van te maken.
Heeft er iemand opbouwende comment???
s.
ik vind het helemaal niet slecht stijn. voor de bovenkant van de headstock zijn er mss nog andere opties maar ... die zijn er altijd...
je brandmerk logo kan mooi schuin gelijklopen met de rechtkant van het dakje
dat zou ik nog es fotoshoppen, denk dat het dan mss nog meer op zijn plaats valt
Ik vind dat 'dakje' idd ook een beetje raar, maar de punt zit wel mooi op de centerlijn, toch matched het niet ...
Misschien mag er ook nog wat meer hout bovenaan? Het lijkt nu zo'n iele kop, terwijl de grote openingen voor de stemmechanieken mij niet storen.
Idd nog eens wat aan prutsen.
s.
je kan het dakje ook laten doorlopen naar een (doffe!) punt. Ik veronderstel dat de hellingsgraad van het dak overeenkomt met de imaginaire fret die daar zou komen? indien niet, dat zou ik wel doen.
Ik vind het op zich wel mooi, die asymetrische look.
Je moet het natuurlijk wel in combinatie zien met de totale gitaar. Het is zo, met alleen de headstock, moeilijk te zeggen of het in het totaalplaatje past.
Dat dakje komt ook vrij logisch over als je het combineert met de "verschoven" sleuven.
Ik vind het een goed ontwerp.
De onderkant van het dakje loopt evenwijdig met de topkam en de punt ligt op de middellijn. Meer moet dat niet zijn.
When in Doubt, Fuck it.
When not in Doubt... get in Doubt!
Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.
De 2 punten van het dak mogen natuurlijk niet evenwijdig lopen met de topkam, maar in verhouding vanuit hetzelfde punt beginnen waaruit alle frets en schuine lijnen voor de multi-scale beginnen.
(Eigenlijk vind ik multi-scale veel beter klingen dan fanned frets)
Van het weekend er nog eens over nadenken.
P.s. Het wordt tijd dat ik terug op de pc begin te tekenen, gaat uiteindelijk een pak sneller ...
s.
Favorieten/bladwijzers