Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 101
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    haha geweldig. Is ze dat zelf? Chapeau voor de zelfspot!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toaster Bekijk bericht
    haha geweldig. Is ze dat zelf? Chapeau voor de zelfspot!
    Nope, dat is Clara Cleymans...

(gvd, los in de broek! Ik had me nog zo voorgenomen niet meer aan die lekkere rosse te denken...)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polviggen Bekijk bericht
    kanker is een ziekte, aids is een ziekte.

obesitas is een probleem waar je iets kan aan doen, zelfde met drugsverslaving en alcoholisme.
    Zelfs al had je gelijk is het nog geen reden om de term "vette wijven" als gemeengoed te gaan beschouwen. Net zoals "zielige junk" of "zwalpende zuipschuit". Waar de mensen tegenwoordig hun excuses gaan zoeken...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Hmm, jammer ja, deze ontsporing, vond het, tot nu toe, een aardig onderwerp en er wordt idd flink afgedwaald van het onderwerp door smakeloze uitingen van afkeer.. Ik vind het ook niet goed, maar zo uitdrukken hoeft nu ook weer niet...

Back on topic: Klassieke gitaar, of nylonsnarig vereist een heel andere techniek, zodanig dat ik nog steeds aan het smalle halsje van mijn western(s) moet wennen en een beetje spijt heb dat ik niet voor een 44 of 45 mm hals heb gekozen. Na 17 jaar uitsluitend op m'n klassieke te hebben gespeeld is het een grote omschakeling.. Het is net zo'n groot verschil als tussen akoestisch en electrisch.. Maar voor mijn doel is staalsnarig over het algemeen meer geschikt.. Maar voor sommige nummers heb ik liever m'n klassieke..

Maar idd, klassiek kies je voor toon en het is moeilijk te zeggen waarom Selah nu juist voor nylonsnarig heeft gekozen.. Kan dat zo niet beoordelen..

Maar een herwaardering of vielleicht een opleving veroorzaken? Zo groot is ze niet en dat zal ze ook niet worden, denk ik, al timmert ze flink aan de weg.. Misschien over tien jaar nog eens kijken? .

Het is iig duidelijk dat je een fan van nylon bent, Gerth en ik ben het met je eens dat het wel meer gebruikt mag worden! Het heeft in sommige gevallen zeker meerwaarde!
    Alvast bedankt voor de "evenwichtige" reacte, dat doet eens deugd...

Ik vond nog wel dat ik heel open en neutraal ben gebleven, en dat toch die kleinzielige en zelfs discriminerende reacties van sommigen... ik had gehoopt dat de gemiddelde mens dit stadium al ontgroeid was...

Standaard

Tja, als je je als artiest presenteert, dan word je nou eenmaal gekeurd op het volledige plaatje. Je hebt een bepaald image, daar krijg je dan ook commentaar op. Sommige opmerkingen zijn daarom helemaal niet zo vreemd. Misschien niet volledig op de openingspost en titel van het topic gericht, maar men moet toch z'n ei kwijt.

En ja, het is misschien een mooi streven een discussie te willen voeren 'op niveau', wat dat dan ook moge zijn, maar iedereen heeft hier toegang. Er is geen selectie aan de poort, dus je bent wel een beetje naïef als je verwacht dat het allemaal helemaal naar jouw wens verloopt in een topic.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Tja, als je je als artiest presenteert, dan word je nou eenmaal gekeurd op het volledige plaatje. Je hebt een bepaald image, daar krijg je dan ook commentaar op. Sommige opmerkingen zijn daarom helemaal niet zo vreemd. Misschien niet volledig op de openingspost en titel van het topic gericht, maar men moet toch z'n ei kwijt.

En ja, het is misschien een mooi streven een discussie te willen voeren 'op niveau', wat dat dan ook moge zijn, maar iedereen heeft hier toegang. Er is geen selectie aan de poort, dus je bent wel een beetje naïef als je verwacht dat het allemaal helemaal naar jouw wens verloopt in een topic.
    Tsja, als je tegenwoordig een minimum aan respect in de omgang verwacht ben je inderdaad al naïef... dat noemt men een "nivellering naar beneden", zoals er de laatste tijd al véél te véél zijn.

Senior Member

Standaard

Selah Sue... Wat een verschrikkelijke stem heeft dat mens zeg en inderdaad, die klinkers

En waarom zingt ze alle lettergrepen los? Waar, is, dat, voor, no-, dig? He-, he-, he-, he-, he-, eel, erg, ie-, rie-, tant.

En dat ze 2 akkoorden kent ben ik ook niet van onder de indruk.

Standaard

I rest my case...

Standaard

Heren..ik volg deze discussie al een tijdje en zoals een ieder hier heb ik ook mijn mening over Selah Sue. Echter waar men steeds aan voorbij gaat is het feit dat Gerth de discussie op een zodanige manier probeert te voeren zonder dat men "kwetsend" hoeft te worden. Dat je iemand een slechte zangstem vind hebben ok, dat iemand er in jouw opinie er niet uit ziet ok, maar dat kun je ook op een manier verwoorden zonder meteen enkele ziektes cq scheldwoorden erbij te gaan halen. Dat is het punt nu geworden en men dwaalt inderdaad van het onderwerp af.
    Niet iedereen vindt bv dat zij bij bepaalde songs een klassieke gitaar moet gebruiken nou prima, dat zij geen gitaar kan spelen ook goed, maar blijf het wel in de juiste context zien en verwoorden.
    Ik kan ook geen gitaar spelen als ik mij ga vergelijken met het merendeel van de forumgebruikers en zie er misschien anders uit als de "normale" persoon , wat dat dan ook mag wezen, en dat mag je me rustig vertellen maar doe dat op een normale manier..

Standaard

Bedankt voor deze "steun"! Ik ben blij te lezen dat het toch te begrijpen valt hoe "neutraal" ik dit alles wou houden.

Het moest zelfs geen "discussie" worden, gewoon even de aandacht vestigen op iemand die de nylonstring gebruikt waar een steelstring meer voor de hand zou liggen. Ik speel ook liever op het eerste maar wil daarom niet veroordeeld worden tot een bepaald genre en net daarom vond ik de solo-optredens van onze Sue zo'n beetje een "hart onder de riem" wat dat betreft.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten