Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 101

Standaard

Milow kunnen ze wat mijn betreft samen met Tom Barman, Selah Sue etc... etc naar de maan schieten.

die Milow, komaan seg, Big girls you are beautiful, even gaan slijmen bij al die vette wijven om wat plaatjes te verkopen.

en stuur die Selah Sue toch eens naar de kapper, maar haar coupe ala paardendrol met stro.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Een mekkerende geit die denkt dat ze kan scatten, met de blonde versie van het kapsel van Amy Winehouse...
    s.

Pfff... vermoeiend om op dit niveau te communiceren... zo laag raak ik denk ik niet...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polviggen Bekijk bericht
    Milow kunnen ze wat mijn betreft samen met Tom Barman, Selah Sue etc... etc naar de maan schieten.

die Milow, komaan seg, Big girls you are beautiful, even gaan slijmen bij al die vette wijven om wat plaatjes te verkopen.

en stuur die Selah Sue toch eens naar de kapper, maar haar coupe ala paardendrol met stro.

1. Da's niet van Milow...
    2. Het is ook niet mijn muziek, maar ik voel de nood niet om daarom het feestje van anderen te vergallen...
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Standaard

oeps, dikke flater...

och stiekem vind ik die Milow nog wel ok. Ik vind em alleen een wat te hoog ideale schoonzoon gehalte hebben. Misschien moet die eens aan de drank of drugs gaan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polviggen Bekijk bericht

Nee, zo laag wil ik zelfs niet meer raken; ik zou het gevoel hebben een paar trapjes terug te doen op de evolutionele ladder...

"Vette wijven"... obesitas is in veel gevallen een ZIEKTE, en zelfs een heel dodelijke. Gaan we hier ook eens beginnen lachen met kanker en AIDS?...

Moderators, wordt eens wakker!!

Senior Member

Thumbs up

Ik blijf het in ieder geval een pareltje vinden en gelukkig is smaak iets heel persoonlijks.
    Mvgr. Dirk Jan

Standaard

kanker is een ziekte, aids is een ziekte.

obesitas is een probleem waar je iets kan aan doen, zelfde met drugsverslaving en alcoholisme.

Senior Member

Standaard

even luchtige humor in dit topic wat steeds heftiger dreigt te worden:

http://www.youtube.com/watch?v=Nnlxfp_nqsw

Selah Sue herwaardering

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toaster Bekijk bericht
    even luchtige humor in dit topic wat steeds heftiger dreigt te worden:

http://www.youtube.com/watch?v=Nnlxfp_nqsw

Selah Sue herwaardering
    komt van deze parodie denk ik:

http://vtm.be/tegen-de-sterren-op/ar...-met-selah-sue

Senior Member

Standaard

Hmm, jammer ja, deze ontsporing, vond het, tot nu toe, een aardig onderwerp en er wordt idd flink afgedwaald van het onderwerp door smakeloze uitingen van afkeer.. Ik vind het ook niet goed, maar zo uitdrukken hoeft nu ook weer niet...

Back on topic: Klassieke gitaar, of nylonsnarig vereist een heel andere techniek, zodanig dat ik nog steeds aan het smalle halsje van mijn western(s) moet wennen en een beetje spijt heb dat ik niet voor een 44 of 45 mm hals heb gekozen. Na 17 jaar uitsluitend op m'n klassieke te hebben gespeeld is het een grote omschakeling.. Het is net zo'n groot verschil als tussen akoestisch en electrisch.. Maar voor mijn doel is staalsnarig over het algemeen meer geschikt.. Maar voor sommige nummers heb ik liever m'n klassieke..

Maar idd, klassiek kies je voor toon en het is moeilijk te zeggen waarom Selah nu juist voor nylonsnarig heeft gekozen.. Kan dat zo niet beoordelen..

Maar een herwaardering of vielleicht een opleving veroorzaken? Zo groot is ze niet en dat zal ze ook niet worden, denk ik, al timmert ze flink aan de weg.. Misschien over tien jaar nog eens kijken? .

Het is iig duidelijk dat je een fan van nylon bent, Gerth en ik ben het met je eens dat het wel meer gebruikt mag worden! Het heeft in sommige gevallen zeker meerwaarde!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten