Hier een utube review vidiootje van onze turbulente Tony Mckenzie.
Score: 10 uit 10
http://www.youtube.com/watch?v=RNDhwM0s03I
Hier een utube review vidiootje van onze turbulente Tony Mckenzie.
Score: 10 uit 10
http://www.youtube.com/watch?v=RNDhwM0s03I
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Ik wil een II, heb het budget voor een tweedehands Ultra en ga waarschijnlijk een Standard kopen
De Standard en Ultra schelen nog een paar honderd euro tweedehands, dat heb ik niet over voor een paar effecten die ik waarschijnlijk toch niet gebruik en de mogelijkheid meer effecten in een preset te stoppen. Dan geef ik dat geld liever uit aan een midicontroller / monitoring. Of krijg ik daar spijt van?
Ik weet natuurlijk niet wat je van plan bent, maar ik ik zou echt gaan voor een Ultra. Je kunt dan bv makkelijker 2 amps in 1 patch doen (ja, ik dacht dat ik dat ook niet nodig had, maar omdat het kan gebruik je het toch).
Een standard is een prima stukje gear, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb gekozen voor een Ultra, en ik denk dat ik spijt van een Standard zou hebben gehad (ook al gebruik ik lang niet alle features van de ultra)
En voor wat betreft een midi controller: Een Behringer FCB1010 heb je al voor rond de 100. € 16 voor de uno chip en je hebt een midicontroller voor € 116,00 met functionaliteiten die vergelijkbaar zijn met zijn duurdere broers (én gratis 2 expressie pedalen). als je daarnaast nog € 9,00 uitgeeft voor de spullen die je nodig hebt voor de phantom-power mod, ben je helemaal het mannetje! (en dan nog even een klein modje met de switches en je hebt 7 CC's ip 5 te versturen)
Edit: sorry voor de O/T trouwens
Laatst gewijzigd door hole; 16 januari 2012 om 12:14
wat is een normale 2dehands prijs voor de axe-fx standard?
rond de 1000 denk ik. Maar dit Topic gaat over de Kemper heh![]()
excuse moi, maar dank voor de reactie
Zijn er inmiddels al Kemper bezitters op het forum?
Een rackversie komt binnenkort, als we Ola Englund mogen geloven: UltimateMetal
Feed My Frankenstein
Favorieten/bladwijzers